Τετάρτη 21 Αυγούστου 2013

Τα "καμμένα" αστεία της ημέρας (Ι)


Κάναμε σεξ για πρώτη φορά και αμέσως μετά με είπε... ΤΣΟΥΛΑΡΑ !!
Έτσι κι εγώ, του είπα να πάρει τους φίλους του και να φύγει!!!!!


Δύο φίλοι συζητούν.
- Ρε Γιώργο, έχω ένα σοβαρό πρόβλημα με τη γυναίκα μου...
- Τι πρόβλημα, ρε Μήτσο;
- Κάθε μέρα μου ζητάει ένα σωρό λεφτά... Τη Δευτέρα 100 ευρώ, την Τρίτη 200 ευρώ, την Τετάρτη 250 ευρώ...
- Όπα σιγά! Και τι τα κάνει τόσα λεφτά, ρε Μήτσο;
- Ξέρω και γω... Μήπως της τα δίνω;


Ενός λεπτού σιγή γι αυτούς που όλο το χειμώνα πάλευαν με τα σίδερα στα γυμναστήρια και φέτος το καλοκαίρι πήδηξαν μόνο τα κύματα !!!


Και εκεί που οδηγάω, βγάζει σηματάκι με θαυμαστικό. Λογικά είναι τα συγχαρητήρια για την οδήγηση μου !!!


Με σταματάει ένα μοντέλο με κοντό φόρεμα και ταμπελάκι cosmote, τάχα για μια ενημέρωση...
Να δω τι άλλο θα σκεφτείτε για να μου τη πέσετε!!!!!!!!



15 ΕΥΡΩ το πλοκάμι λέει χταποδιού!
Όπα ρε φίλε, δεν το θέλουμε για μεταμόσχευση...