Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014

Μήνας του μέλιτος !!! (το αστείο της ημέρας)

Μία ξανθιά και ο σύζυγος της πηγαίνουν διακοπές σε ένα νησί του ειρηνικού.
Περνάνε δεκαπέντε μέρες, γυρνάνε, πάει η ξανθιά στη μαμά της:
- Πως πέρασες αγάπη μου;
- Ήτανε φανταστικά, εκπληκτικά !!!
- Και που πήγατε;
- Ήταν υπέροχα, σε κάτι νησάκια στον ειρηνικό!
- Καλά, δεν ήταν επικίνδυνα, με καρχαρίες;
- Ναι μαμά, είχε πάρα πολλούς καρχαρίες.
- Και τι κάνατε;
- Εγώ έμαθα κολύμπι!
- Εκεί μέσα κοπέλα μου. Πως;
- Ε να, με έπαιρνε ο Γιώργος με το βαρκάκι ανοικτά και με πέταγε μέσα.
- Σε πέταγε μέσα; Και τι έκανε αυτός;
- Εκείνος έφευγε, και μετά εγώ κολύμπαγα γρήγορα για να μην με φάνε…
- Καλά παιδάκι μου, και το βλέπεις καλό αυτό;
- Μα μαμά, έμαθα κολύμπι...
- Μα δεν ήταν πολύ δύσκολος τρόπος αυτός;
- Δεν ήταν αυτό το δύσκολο, το πιο δύσκολο ήταν να βγαίνω μέσα από το σάκο που με είχε!!!!