Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

Προβλήματα ηλικιωμένων !!! (το αστείο της ημέρας)


Τρεις ηλικιωμένοι συζητούν για τα προβλήματα των γηρατειών:
Λέει ο πρώτος :
- Μου είπε προχτές η εγγονή μου να της διαβάσω ένα παραμύθι και δε μπορούσα να δω τα γράμματα με τίποτα. Εγώ που έβλεπα μύγα στο χιλιόμετρο !! Έβαλα γυαλιά , μετακίνησα το βιβλίο αλλά τίποτα. Δε βλέπω ρε παιδιά, δε βλέπω ….
Λέει ο δεύτερος :
- Εγώ πάλι, πήγα σε ένα φίλο μου επίσκεψη που δεν έχει ασανσέρ και για να ανέβω στον πρώτο όροφο τα έφτυσα … Εγώ που έκανα μαραθώνιο για ζέσταμα. Δεν αντέχω ρε παιδιά, δεν αντέχω…
Λέει και ο τρίτος :
- Εγώ να δείτε τι παθαίνω!! Εχτές που είχε έρθει η Σβετλάνα να καθαρίσει, την στρίμωξα σε μια γωνιά και πάνω που ετοιμαζόμουν να … (καταλαβαίνετε), μου λέει: "Σιγά κύριος Στέλιος, τέταρτη φορά σήμερα ;;;". Ξεχνάω ρε παιδιά! ΞΕΧΝΑΩ !!!!