Δευτέρα 13 Μαρτίου 2017

Απολαυστικός Αντ. Πανούτσος ότι Καμμένος σκηνοθετεί Καμμένο


Καμμένος σκηνοθετεί Καμμένο
Του Αντώνη Πανούτσου
Οι Έλληνες μπορεί να αγάπησαν εκπομπές και σήριαλ της ΕΡΤ αλλά ποτέ το ίδιο το κανάλι. Οι πολιτικοί το αντιλαμβανόντουσαν. Όταν όμως βρισκόντουσαν στην αντιπολίτευση.
Με το ΠΑΣΟΚ στην αντιπολίτευση η Μελίνα Μερκούρη αρνιόταν να πληρώσει το τέλος της ΕΡΤ παροτρύνοντας τον κόσμο να κάνει το ίδιο. Με το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία το πρόβλημα έπαυε να υπάρχει. Η Μελίνα πλήρωνε το τέλος και ο Μαρούδας απειλούσε ρίξει τους δορυφόρους που μετέδιδαν το MTV για να μην δηλητηριαστεί η νεολαία από τα ξενόφερτα μηνύματα.
Η ΕΡΤ ήταν η ακριβέστερη εταιρία δημοσκόπησης. Αν πλησιάζοντας οι εκλογές το δελτίο έπαιρνε αποστάσεις πήγαινε να πει ότι το κόμμα που ήταν κυβέρνηση είχε τελειώσει. Το σήμα στην νέα κυβέρνηση έφευγε «δουλειά κάνουμε και όπως τα είχαμε πάει καλά με αυτούς θα τα πάμε και με εσάς».


Την ιερή σύμβαση «δουλειά κάνουμε και θα τα βρούμε» ανάμεσα σε κυβερνήσεις και ΕΡΤ διέκοψε η κυβέρνηση Σαμαρά με το κλείσιμο της ΕΡΤ και την μετατροπή της σε ΝΕΡΙΤ. Η ΕΡΤ έβγαινε στο βουνό και γινόταν ERT OPEN. Κολόνα του σοσιαλισμού, μετερίζι αντίστασης και φωνή της λέφτερης Ελλάδας. Ο αγώνας αργότερα δικαιωνόταν. Ο ΣΥΡΙΖΑ με τους ΑΝΕΛ έπαιρναν την εξουσία, Ραχήλ Μακρή φωτογραφιζόταν δίπλα στο εικονοστάσι με τους νεκρούς της ΕΡΤ, τα άτομα που είχα απολυθεί συν κάποιοι καινούργιοι προσλαμβανόντουσαν πίσω και η ζωή ξαναγύριζε στο νορμάλ. Αλλά κάπου όπως έλεγε και ο μακαρίτης ο Κηλαηδόνης είχε γίνει λάθος.


Το ελληνικό κομμάτι που είχε αντιδράσει στο κλείσιμο της ΕΡΤ και την μετατροπή της σε ΝΕΡΙΤ δεν το είχε κάνει γιατί του έλειψε το πρόγραμμα της στην τηλεόραση αλλά επειδή ήθελε να ρίξει τους «σαμαροβενιζέλους». Από την στιγμή που είχαν φύγει η ΕΡΤ έχανε την συμβολική της σημασία και γινόταν ένα ακόμα κανάλι.  Οι φαντασιώσεις ότι είχε γεννηθεί ο νέος σοβιετικός πολίτης του ΣΥΡΙΖΑ που θα ήθελε αποκλειστικά την ενημέρωση του από την ΕΡΤ σκοτωνόταν από την πραγματικότητα.  Με αποτέλεσμα τα νούμερα της AGB της περασμένης Πέμπτης. Σύμφωνα με τα οποία  1,6% έβλεπε το δελτίο Ειδήσεων της ΕΡΤ και το υπόλοιπο 98,4% βάσισε την ενημέρωση του στο μεγαλύτερο ποσοστό στα βοθροκάναλα που θα έλεγε και ο Πολάκης.
Το ότι το δελτίο Ειδήσεων το βλέπει 1,6% την στιγμή που 15% στηρίζει δημοσκοπικά την κυβέρνηση είναι ένα αξιοσημείωτο επίτευγμα ανικανότητας.  Ενός συστήματος που χρηματοδοτείται από τον έλληνα πολίτη και μόνο λόγο ύπαρξης έχει την ικανοποίηση της κυβέρνησης και κάποιων κομματικών.  Παράδειγμα το instant classic Αρετή & Τόλμη, η εκπομπή των Ενόπλων Δυνάμεων που προβάλλεται κάθε Κυριακή στις 11.30 που ο Καμμένος σκηνοθετεί Καμμένο.
Ποιον μπορεί να ενδιαφέρεται για τις  «δραστηριότητες του κέντρου εκπαίδευσης τεθωρακισμένων στον Αυλώνα, βίντεο από τη διεξαγωγή της τακτικής άσκησης μετά στρατευμάτων «Αστραπή», η οποία εξελίχθηκε εκτάκτως στην Ικαρία και προέβλεπε την ανακατάληψη του αεροδρομίου του Αγίου Κηρύκου από εθνοφύλακες και καταδρομείς και η καθημερινότητα των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων που υπηρετούν στη Σάμο»; Έστω και σε σκηνοθεσία Πάνου Καμμένου; Όποιος έχει πάει φαντάρος ξέρει ότι το τελευταίο που θέλεις να βλέπεις στην θητεία σου είναι ντοκιμαντέρ για στρατό και το ενδιαφέρον ανακατάληψης του αεροδρομίου του Αγίου Κηρύκου είναι έχω το προαίσθημα ότι ο ελληνικός στρατός τελικά νίκησε.
Η ΕΡΤ υπάρχει για να βγάζει το Αρετή & Τόλμη για τον Καμμένο, αφιερώματα στον Τσε Γκεβάρα για τον Τσίπρα και προβολές ταινιών ελλήνων σκηνοθετριών για την κόρη του Δραγασάκη. Το κανάλι που θα έβγαζε τον Πολάκη να παίζει λύρα, τον Ζουράρι να παίζει μπάλα και την Φωτίου να φτιάχνει γεμιστά. Το πιο ακριβό tailor made κανάλι  δυτικά της Νότιας Κορέας που τα γούστα μερικών εκατοντάδων κυβερνητικών στοιχίζουν 170 εκατομμύρια.