Τρίτη 21 Ιουνίου 2016

ΣΟΚ: Αγχωμένος σε τι κατάσταση θα βρει τη φάρμα του μετά το τριήμερο, δημόσιος υπάλληλος του δήμου Αλμωπίας


Αγχωμένος σε τι κατάσταση θα βρει τη φάρμα του μετά το τριήμερο, δημόσιος υπάλληλος του δήμου Αλμωπίας
Ιδιαίτερα αγχωμένος διέσχισε τις πύλες του υποκαταστήματος του ΙΚΑ του δήμου Αλμωπίας, ο Αντώνης Σ., ο οποίος πέρασε το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος μακριά από ηλεκτρονική υπολογιστή.
Ο 42χρονος, ο οποίος εργάζεται στο τμήμα των βεβαιώσεων τα τελευταία 14 χρόνια, διατηρεί την τελευταία εξαετία τις δικές του φάρμες, στα εικονικά χωράφια του Facebook, μέσω του δημοφιλούς παιχνιδιού «Farmville». Σε αυτά, καλλιεργεί τα δικά του ψηφιακά λαχανικά και εκτρέφει τα δικά του ζώα, για τα οποία επιδεικνύει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καμαρώνοντας για την πρόοδό τους στους συναδέλφους του.
Κάθε φορά που έρχεται το Σαββατοκύριακο όμως, ή ακόμα χειρότερα, όταν φτάνει η ώρα των διακοπών, ο άνδρας αγχώνεται, αφού αναγκάζεται να περάσει αρκετές ημέρες μακριά από τη φροντίδα της φάρμας του. «Ξυπνάω με άγχος, αν καταφέρω να κοιμηθώ έστω και μερικά λεπτά. Πού ξέρω ότι όσο εγώ βρισκόμουν στο χωριό της γυναίκας μου, ένα αδίστακτο γεράκι δεν μου κατέστρεφε τις πατάτες, αφού πρώτα δολοφόνησε τις κατσίκες μου; Ευτυχώς κι αυτή τη φορά όλα πήγαν καλά, ποιος ξέρει όμως για πόσο καιρό ακόμα;», σχολίασε ο Αντώνης, για να συνεχίσει:
«Δεν θα το αντέξω αν συμβεί κάτι κακό. Έχω ρίξει τόσο ιδρώτα για τη φάρμα αυτή. Την άλλη εβδομάδα σκοπεύω να καλέσω και τον προϊστάμενο να τη δει και πρέπει να την έχω σε καλή κατάσταση. Μην νομίζει ότι κάθομαι όλη μέρα».
Το «Κουλούρι» εύχεται στον 42χρονο να καμαρώσει τη φάρμα του όπως επιθυμεί και θα σας μεταφέρει πρώτο κάθε εξέλιξη γύρω απ' αυτήν.