Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2016

20 φορές !!! (το αστείο της ημέρας)


Μια φορά ήταν τρεις φοιτητές που έμεναν σε ένα σπίτι. Λέει την μια μέρα ο ένας :
- Παιδιά σήμερα φύγετε από το σπίτι γιατί θα φέρω γκόμενα.
Φεύγουν οι άλλοι δυο και πάνε σινεμά. Γυρίζουν μετά από δυο-τρεις ώρες σπίτι και βλέπουν το σπίτι ανάστατο. Ψάχνουν το φίλο τους και τον βλέπουν στο κρεβάτι ημιλιπόθυμο. Του λένε :
- Τι έγινε ρε τρελέ πως πήγε;
- Η τύπισσα μέχρι 30 φορές και εγώ 10.
Τρελαίνονται οι φίλοι του. Μια άλλη μέρα λέει ο άλλος φίλος :
- Παιδιά σήμερα φύγετε γιατί θα φέρω κι εγώ γκόμενα.
Φεύγουν οι φίλοι και πάνε σινεμά. Γυρίζουν μετά από δυο-τρεις ώρες και βλέπουν το φίλο τους τέζα στο κρεβάτι. Του λένε:
- Τι έγινε ρε φίλε, πως πήγε;
- Άσε η κοπέλα 40 και εγώ 15.
Τα παίζουν οι φίλοι του. Μια άλλη μέρα λέει και ο τρίτος :
- Παιδιά σήμερα θα φύγετε γιατί θα φέρω κι εγώ γκόμενα.
Φεύγουν οι φίλοι του, πάνε σινεμά, γυρίζουν μετά από δυο-τρεις ώρες, βλέπουν το σπίτι ανάστατο και το φίλο τους σε κωματώδη κατάσταση στο κρεβάτι και του λένε :
- Τι έγινε εδώ πέρα, τι κάνατε;
- Άσε εγώ μέχρι 20 φορές!
- Και η γκόμενα;
- Η γκόμενα δεν ήρθε τελικά !!!