Δευτέρα 20 Απριλίου 2015

Μετά το λίφτινγκ !!! (το αστείο της ημέρας)


Μια 47χρονη γυναίκα μόλις έχει κάνει λίφτινγκ και, περήφανη για την ομορφιά της, μπαίνει σε ένα goodys.
Δίνει την παραγγελία της στον υπάλληλο και τον ρωτάει αμέσως μετά:
- Συγνώμη νεαρέ μου, πόσο με κάνεις;
- Ξέρω εγώ; 32;
- Χαχα γλυκούλη μου… 47 είμαι, αλλά να είσαι καλά !!!
Τρώει, βγαίνει έξω, πάει σε μια στάση λεωφορείου και ρωτάει έναν που στεκόταν εκεί:
- Γεια σας κύριε μου, πόσο με κάνετε;
- Χμ…, δεν πρέπει να είστε πάνω από 34...
- Ωωω σας ευχαριστώ!! Αλλά είμαι 47 !!!
Παίρνει το λεωφορείο, κατεβαίνει, πλησιάζει σπίτι της περπατώντας δίπλα-δίπλα με έναν παππούλη:
- Συγνώμη παππούλη, πόσο με κάνεις;
- Κοπέλα μου, έπεσες στην περίπτωση, μπορώ να βρω την ηλικία μιας γυναίκας απλά πασπατεύοντας ανάμεσα στα πόδια της!!!
Παραξενεύτηκε η κυρία, αλλά τι να κάνει. "Ας το ζήσω κι αυτό", σκέφτεται και σηκώνει την φούστα της...
Χαϊδευε, χαϊδευε, πασπάτευε ο παππούς, ώσπου κάποια στιγμή:
- Είσαι 47 !!!!
Η γυναίκα έμεινε άναυδη!!!!
- Μα καλά, πως το κατάλαβες;;;;
- Ήμουν ακριβώς πίσω σας στην ουρά στα goodys !!!