Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015

Ήμαρτον...


Από τον Sinnerman
Αγαπητοί μου φίλοι,
Κάνω τεράστιο αγώνα αυτό το διάστημα, να προσπαθήσω να πείσω τον εαυτό μου, ότι δεν πρέπει να αποχωρήσω σε επίπεδο κάλπης (γιατί ψυχολογικά και σωματικά είμαι απών εδώ και καιρό...) από τις τάξεις του μοναδικού δεξιού εν Ελλάδι κόμματος....
Μετά τις προσχωρήσεις στα ψηφοδέλτια της ΝΔ όμως σήμερα, των ογκόλιθων της πολιτικής, Άντζελας Γκερέκου και Βασιλείου Οικονόμου, σκέφτομαι ποιά ικμάδα υπομονής και θάρρους, θα πρέπει να ανασύρουμε εγώ και πολλοί άλλοι σαν και εμένα, προκειμένου να διαβούμε κι αυτόν τον Ρουβίκωνα της 25ης Ιανουαρίου 2015.
Παρακαλώ τους "ειδικούς επιστήμονες" της Συγγρού να μας λυπηθούν αυτές τις λίγες εναπομείνασες μέρες μέχρι της εκλογές και να μην προβούν σε άλλες ανάλογες κινήσεις "υψηλής πολιτικής"...
Υ.Γ. Μόλις πληροφορήθηκα ότι θα είναι υποψήφια με τη ΝΔ και η πληθωρική η Νόνη η Δούνια (τα πολλά "η" είναι για την πληθωρικότητα της υποψηφίας...)
Sinnerman