Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014

Η «τηλεπάθεια» και το «κακό μάτι» φταίνε που οι τιμές δεν πέφτουν στο Ελλαδιστάν


Από το Μυστήριο
Τις προάλλες είχα ανατρέξει στις ηλεκτρονικές σελίδες των πιο γνωστών πολυκαταστημάτων ηλεκτρονικών συσκευών, αναζητώντας τιμές πώλησης για μία ηλεκτρονική συσκευή που διατίθετο από δύο πασίγνωστες εταιρείες.
Στις ηλεκτρονικές σελίδες τους, το ένα πολυκατάστημα διατυμπάνιζε ότι «χαρίζει τον ΦΠΑ», ενώ το άλλο διαφήμιζε τις «μεγάλες εκπτώσεις».
Ως δια «μαγείας» και τα δύο πολυκαταστήματα για την ίδια συσκευή και των δύο εταιρειών είχαν ακριβώς την ίδια τιμή. Παρά δηλαδή το «χάρισμα» του ΦΠΑ και τις «μεγάλες εκπτώσεις». Τεράστια «σύμπτωση» ή εκτός και αν τα πολυκαταστήματα διαθέτουν μοναδικές «τηλεπαθητικές ικανότητες» και συντονίζουν τις τιμές των προϊόντων τους με ακρίβεια ενός ευρώ με μόνο όπλο τη «σκέψη»
Σήμερα ανάτρεξα ξανά στα ίδια πολυκαταστήματα για την ίδια συσκευή. Δεν είχαν «εκπτώσεις» ή «προσφορές», αλλά ως δια «μαγείας» και πάλι η συσκευή διατίθετο με την ίδια ακριβώς τιμή με την προηγούμενη περίοδο που υποτίθεται ότι «χάριζαν τον ΦΠΑ» ή υπόσχονταν «μεγάλες εκπτώσεις». Εννοείται ότι και πάλι και τα δύο πολυκαταστήματα είχαν την ίδια ακριβώς τιμή.
Αλλά και στα σουπερμάρκετ τα ίδια. Σοκολατούχο γάλα πολύ γνωστής εταιρείας πωλείται με την ίδια τιμή σε όλα τα σουπερμάρκετ με ακρίβεια ενός λεπτού… Προφανώς και εκεί διαθέτουν μοναδικές «τηλεπαθητικές ικανότητες» συντονισμού τιμών…
Υποτίθεται όμως ότι στην χώρα μας η οικονομία λειτουργεί με τους κανόνες της ελεύθερης αγοράς και ότι οι τιμές πώλησης των προϊόντων διαμορφώνονται ελευθέρως ανάλογα με την προσφορά και ζήτηση.
Απλώς αναρωτιέμαι αν οι ελεγκτικές αρχές του Υπουργείου Ανάπτυξης και της Επιτροπής Ανταγωνισμού αναγνωρίζουν ότι πράγματι υπάρχει η πιθανότητα οι μεγάλοι «παίκτες», τα ολιγοπώλια», να διαθέτουν «τηλεπαθητικές ικανότητες», με αποτέλεσμα το αυτό προϊόν να πωλείται με την αυτή τιμή παντού.
Και ότι οι θεωρίες περί ανταγωνισμού τιμών ανάμεσα σε ομοειδείς επιχειρήσεις δεν ισχύουν μόνο στο Ελλαδιστάν. Και ότι η «τηλεπάθεια» ευθύνεται για τον εναρμονισμό των τιμών πώλησης και όχι κάτι άλλο…
Εκτός και αν πρόκειται για «σατανική» σύμπτωση, και δη επαναλαμβανόμενη, οπότε η επιστήμη σηκώνει πια τα χέρια ψηλά…
Οπότε φίλτατοι καταναλωτές για όλα φταίει η «τηλεπάθεια», μπορεί και το «κακό μάτι» που οι τιμές δεν πέφτουν και παραμένουν οι ίδιες παντού. Συνεπώς καλύτερα να απευθυνθούμε σε ξεματιάστρα...
Τα Σέβη μου.
ΜΥΣΤΗΡΙΟΣ