Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

Τα καλά και τα κακά νέα !!! (το αστείο της ημέρας)

Ένας τύπος γύρω στα 65 πάει για τσεκάπ. Του λέει λοιπόν ο γιατρός:

- Έχω καλά νέα και κακά νέα
Τρελαίνεται ο τύπος και ρωτά έντρομος τον ιατρό:
- Πέστε μου πρώτα τα κακά νέα
- Το πέος σου έχει σοβαρό πρόβλημα, σού μένουν μετρημένες στύσεις και μετά τέρμα...
Ο τύπος τα χάνει. Ξαναρωτά:
- Και τι μπορεί να είναι τα καλά νέα;
- Μπορώ να υπολογίσω τον αριθμό των στύσεων, θα είναι 25, οπότε μπορείς να τις χρησιμοποιήσεις με σύστημα και φειδώ...
Ο τύπος φεύγει, γυρίζει, γυρίζει επί ώρες και σκέφτεται πώς να το χειριστεί και τι να πει στη γυναίκα του. Τελικά γυρίζει σπίτι και της λέει:
- Αγάπη μου, έχω καλά νέα και κακά νέα
- Πες μου πρώτα τα καλά νέα, του απαντά αυτή.
- Μού μένουν μόνο 25 στύσεις και μετά τέρμα..
- Ε, θα το αντιμετωπίσουμε, να κάνουμε μια λίστα και να τις χρησιμοποιούμε μόνο όταν θα έχουμε μεγάλη επιθυμία. Να πιάνουν τόπο κάθε φορά. Και ποια είναι τα κακά νέα;
- Έκανα τη λίστα..., και δεν είσαι μέσα !!!