Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

Σήμερα κι εγώ «έσωσα» την Ελλάδα. Ξανά…


Από το Μυστήριο
Σήμερα, οφείλω να το ομολογήσω, αισθάνθηκα Εθνικά Υπερήφανος.
Ένιωσα ότι κι εγώ έβαλα το λιθαράκι μου (τώρα που το σκέφτομαι κοτρώνα ήταν…) ώστε η Ελλάδα μας να ανακάμψει γρηγορότερα και να αποτινάξει το ζυγό των κατάπτυστων δανειστών μας.
Συνδράμοντας τις «άοκνες» και «αποτελεσματικές» προσπάθειες του καλύτερου οικονομικού κυβερνητικού επιτελείου του κόσμου (εντάξει, είμαστε τελικά πολύ κ…φαρδοι που τους έχουμε…) έσπευσα – τρόπος του λέγειν – να καταβάλω στην τράπεζα το σύνολο του φόρου εισοδήματος για το 2012 και τον ΦΠΑ του Β΄ τριμήνου. Μαζί !!!
Παρά τις σφοδρές αντιρρήσεις της γυναίκας μου, η οποία δεν δίστασε να με απειλήσει αν έδινα κι άλλα χρήματα για φόρους, τέλη, χαράτσια, ασφαλιστικά ταμεία κλπ σε αυτούς τους άχρηστους (ρε μπας και είναι Συριζαία;;;;;;), αποφάσισα ότι σήμερα έπρεπε να αποδείξω το πατριωτικό μου καθήκον.
Η αλήθεια είναι ότι λίγο πριν μπω στην τράπεζα, δεύτερες σκέψεις μπήκαν στο μυαλό μου. Ίσως και να δείλιασα λίγο. Αλλά σκεπτόμενος ότι τα χρήματά μου είναι σίγουρο ότι θα πιάσουν τόπο χάρη στο αποτελεσματικό σχέδιο (;) του καλύτερου οικονομικού κυβερνητικού επιτελείου του κόσμου για έξοδο από την κρίση, και αναλογιζόμενος τη ρήση του Κέννεντι ότι «δεν έχει σημασία τι κάνει η χώρα σου για εσένα, αλλά εσύ για την χώρα σου», δεν δίστασα άλλο.
Πήρα βαθιά ανάσα και έφθασα στο γκισέ.
Αμέσως.
Κανείς άλλος δεν ήταν στο υποκατάστημα της τράπεζας…
Έτσι φίλτατες και φίλτατοι βοήθησα για ακόμη μία φορά, τη νιοστή από την αρχή της κρίσης, να μειωθεί το χρέος της Ελλάδος και να αποπληρωθεί μέχρι το 2310…
Αύριο, θα ξανασώσω την Ελλάδα. Έχει σειρά το χαράτσι της ΔΕΗ...
Ευτυχώς δεν θα πληρώσω για πετρέλαιο θέρμανσης. Αποκλείεται να συμφωνήσουν κι οι υπόλοιποι στην πολυκατοικία να αγοράσουμε…
Υ.Γ. Αυτή η παπαριά (sic) του Κέννεντι που αφορά μόνο τους Αμερικανούς, έχει πάρει πολλούς λαούς στο λαιμό του…
Τα Σέβη μου
ΜΥΣΤΗΡΙΟΣ