Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

Το απολαυστικό γράμμα του Τ. Θεοδωρόπουλου στον Γιάννη Στουρνάρα


Γράμμα στον Γιάννη
Του Τάκη Θεοδωρόπουλου
(Πηγή : http://www.kathimerini.gr/)
Φίλε Γιάννη,
Παρακολουθώντας την εκπομπή σου με τον Νίκο τη Δευτέρα που μας πέρασε, ξύπνησα ευδιάθετος.
Επρεπε να πάω για μια υπόθεσή μου στην εφορία μας και σκέφτηκα πως τώρα που γίναμε φίλοι και καταλαβαινόμαστε, θα λυνόταν με τον απλούστερο τρόπο. Παρότι, όμως, η κυρία που καθόταν πίσω από το γραφείο εξηγούσε φιλικά πως δεν μπορώ να διαχωρίσω το χρέος της πρώην συζύγου μου από το δικό μου, αν και έχουμε πάρει διαζύγιο και τα χρεωμένα ακίνητα της ανήκουν, εγώ δεν κατάλαβα. Αυτά συμβαίνουν μεταξύ φίλων και δεν χρειάζεται να στενοχωριέσαι.
Φίλε μου Γιάννη –μου επιτρέπεις να σε λέω φίλε μου– αισθάνομαι άσχημα που σε απασχολώ με την περίπτωσή μου τη στιγμή που έχεις να αντιμετωπίσεις το μεταφυσικό πρόβλημα του πετρελαίου θέρμανσης που δεν υπάρχει – το πετρέλαιο θέρμανσης εννοώ. Δεν θέλω να μου στενοχωριέσαι. Πέρυσι δεν βάλαμε πετρέλαιο στην πολυκατοικία, το ίδιο δεν θα βάλουμε ούτε φέτος, οπότε ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω προς τι η όλη φασαρία και οι ερωτήσεις του Νίκου που, μεταξύ μας Γιάννη μου, πιστεύω ότι τις έκανε για να σε φέρει σε δύσκολη θέση.
Ξέρω ότι, εν τω μεταξύ, προέκυψε και το πρόβλημα των καυσίμων που θα καταναλώσουν τα τεθωρακισμένα μας στις παρελάσεις. Είμαι βέβαιος ότι και σ’ αυτό το πρόβλημα θα βρεις την καλύτερη δυνατή λύση, αν και θέλω να σου πω ότι δεν πρέπει να τα βάλεις με τον Δημήτρη. Λάβε υπόψη σου ότι την απόφαση την έλαβε μετά τη συνάντηση του Αντώνη και του Βαγγέλη με τον Βενιαμίν. Αποκλείεται να μην υπάρχει και κάποιος εβραϊκός δάκτυλος στην υπόθεση. Γιάννη μου –μου επιτρέπεις να σε λέω Γιάννη μου– δεν θέλω να μου στενοχωριέσαι και για τη μητέρα σου και την πεθερά σου που ζουν με 500 ευρώ τον μήνα – ελπίζω όχι και οι δύο μαζί. Με την κατάλληλη διαχείριση και αν περιορίσουν τις άλογες σπατάλες που συνηθίζονται σ’ αυτήν την ηλικία, είμαι βέβαιος πως θα τους περισσέψουν για να πληρώσουν και τους φόρους τους. Θα είναι μάλιστα και ευτυχέστερες γιατί έκαναν το καθήκον τους. Δεν κάνουν τα χρήματα την ευτυχία.
Γιάννη μου, θα ήθελα να ρωτήσεις τον Νίκο ποιος είναι αυτός ο κ. Ρουπακιάς που αναφέρεται συνέχεια στα δελτία ειδήσεων. Υποθέτω ότι θα τον ξέρει ο Νίκος, και ο κανονικός και ο άλλος, ο υπουργός, και για να τον προσφωνούν «κύριο» θα πρέπει να είναι πολύ κακός άνθρωπος και κανείς δεν θέλει να του κάνει παρέα.
Φιλικότατα