Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013

Το χρέος του Θεού στον Εβραίο !!! (το αστείο της ημέρας)


Ως γνωστόν οι Εβραίοι φημίζονται για την υπομονή τους, οπότε μια ημέρα ένας Εβραίος ξεκινά να εξιστορεί στον Θεό το πρόβλημά του.

- Θεέ μου, θα ήθελα να σου εξομολογηθώ ένα παράπονό μου. Έχω μία εταιρεία για διοργάνωση δείπνων, δεξιώσεων και γενικά συνεστιάσεων...
- Ωραία τέκνον μου μπράβο, απαντά ο Θεός
- Η εταιρεία όμως δεν είναι δική μου, δεν την άνοιξα εγώ, την κληρονόμησα από τον πατέρα μου…
- Πολύ καλά, λέει ο Θεός.
- Ναι, συνεχίζει ο Εβραίος, αλλά ούτε του πατέρα μου ήταν στην πραγματικότητα…την κληρονόμησε από τον πατέρα του, δηλαδή τον παππού μου...
- Ναι, ωραία, και; η απάντηση του Θεού.
- Ωστόσο ούτε του παππού μου ήταν, την κληρονόμησε και εκείνος από τον πατέρα του, τον προπάππο μου...
-Ε, και; απαντά ξανά ο Θεός.
- Το θέμα είναι ότι η εταιρεία δεν ήταν του πατέρα του παππού μου, αλλά και εκείνος την κληρονόμησε από τον πατέρα του, δηλαδή τον παππού του παππού του, τον προπροπάππο μου...
-Ε, και; η απάντηση του Θεού.
- Ξέρεις για να πω την αλήθεια δεν ήταν ακριβώς του προπροπάππου μου, αλλά του πατέρα του...
Αρχίζει και τα παίρνει κρανίο ο Θεός…
- Ε, ΚΑΙ;;; απαντά.
- Αλλά και ο πατέρας του προπροπάπου μου την κληρονόμησε από τον πατέρα του και εκείνος από τον δικό του, συνεχίζει ακάθεκτος ο Εβραίος...
Έξαλλος πλέον ο Θεός τον διακόπτει:
- Ε, ΚΑΙ….; ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙΣ; Έτσι όπως το πας σε λίγο θα φτάσουμε στον Ιησού…
- Εκεί ακριβώς θέλω να καταλήξω…Εκείνον τον Δείπνο...., δεν του τον πληρώσανε ποτέ !!!