Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

Γιώργης - Θανάσης και νέες τεχνολογίες !!! (το αστείο της ημέρας)


Δυο χωριάτες, ο Γιώργης και ο Θανάσης που δεν είχαν πάει ποτέ τους στην πόλη αποφασίζουν να πάνε να δουν το μεγάλο πολυκατάστημα που άνοιξε.
Πάνε στα αγροτικά είδη και λέει ο ένας στον άλλο:
Θανάσης: Για δες ωρέ Γιώργη, "βιταμινούχος τροφή για χοίρους".
Γιώργης: Δεν αγοράζουμε να τη δοκιμάσουμε;
Θανάσης: Και δεν το αγοράζουμε!!
Πάνε στα ηλεκτρονικά είδη.
Θανάσης: Κοίτα Γιώργη, πλυντήριο για να μην πλένεις τα ρούχα στη σκάφη.
Γιώργης: Δεν αγοράζουμε ρε Θανάση να το δούμε;
Θανάσης: Και δεν αγοράζουμε!!
Στα είδη υγιεινής:
Θανάσης: Κοίτα Γιώργη, μια μεγάλη βούρτσα για τον καμπινέ.
Γιώργης: Δεν αγοράζουμε Θανάση να τη δοκιμάσουμε;
Θανάσης: Και δεν αγοράζουμε!!!
Μετά από λίγες μέρες συναντιούνται:
Γιώργης: Που λες Θανάση, πώς τη βρήκες τη χοιροτροφή; Τα γουρούνια μου έγιναν τετράπαχα
Θανάσης: Και τα δικά μου. Καλά άσε το πλυντήριο. Η γυναίκα μου είναι τρισευτυχισμένη που δεν πλένει πια στο χέρι.
Γιώργης: Και η δική μου.
Θανάσης: Τη βούρτσα πώς τη βρήκες;
Γιώργης: Ακου Θανάση μου, πές με οπισθοδρομικό, αλλά εγώ προτιμώ το χαρτί υγείας!!!!