Δευτέρα 20 Μαΐου 2013

Ξενοδοχείο πολυτελείας !!! (το αστείο της ημέρας)


Ένας κυριούλης πήγε με τη γυναίκα του σε ένα ξενοδοχειακό συγκρότημα πολυτελείας για ένα βράδυ.
Μόλις πάει να πληρώσει του σηκώνετε η τρίχα κάγκελο.
- Μα είναι δυνατόν να μου ζητάτε 2000 ευρώ για ένα βράδυ. Σε ένα απλό δωμάτιο έμεινα; Δύο χιλιάδες ευρώ έχει ένα απλό δωμάτιο; ρωτά έξαλλος για να του απαντήσει ο ξενοδόχος:
- Μα, κύριέ μου, δεν είναι μόνο το δωμάτιο. Το δωμάτιο 200 ευρώ το χρεώσαμε.
Ο τύπος έχει βγει πλέον από τα ρούχα του και ακολουθεί ο εξής διάλογος :
- Διακόσια ευρώ. Και τα υπόλοιπα 1800, τι είναι Νταβατζιλίκι;
- Μη μιλάτε έτσι, κύριε. Σας παρακαλώ. Μόνο το δωμάτιο είναι… Και το τένις… Πεντακόσια ευρώ κάνει το τένις…
- Ποιο τένις γαμώ το φελέκι μου, έπαιξα εγώ τένις;
- Εδώ ήταν το γήπεδο κύριε ας παίζατε…
Ο τύπος είναι πια έξω φρενών:
- Καλά , καλά κι έτσι ακόμα, τα άλλα 1300 ευρώ γιατί τα βάλατε στον λογαριασμό;
- Τα 500 ευρώ είναι για το μπάσκετ, κύριε….
- Ποιο μπάσκετ γαμώ τα υπουργεία μου, με βλέπεις είμαι ένα και τίποτα. Κοντοδούρα. Είναι δυνατόν να παίζω μπάσκετ;
- Δεν ξέρω κύριε. Πάντως το γήπεδο εδώ ήταν ας παίζατε….
Ο τύπος βλέποντας πια τον παραλογισμό αρχίζει να το διασκεδάζει.
- Να υποθέσω πως θα έπρεπε να παίξω και μπιλιάρδο. Είδα ένα τραπέζι εκεί. Σωστά;
- Μάλιστα. Εδώ ήταν το τραπέζι. Ας παίζατε. Το είχαμε και σε καλή τιμή μόνο 300 ευρώ σας χρεώσαμε.
- Και τα άλλα 500 λογικά θα είναι για την πισίνα. Παρότι δεν κολύμπησα…
- Ε, εκεί ήταν η πισίνα ας κολυμπούσατε.
- Μάλιστα. Και όλα αυτά κοστίζουν δύο χιλιάδες ευρώ! Άρα μου χρωστάτε δύο χιλιάδες ευρώ!
- Εμείς σας χρωστάμε; Εσείς μας χρωστάτε κύριε….
- Όχι, κύριε ξενοδόχε. Εσείς μας χρωστάτε. Γιατί εγώ, όταν κάποιος πάει με την γυναίκα μου, τον χρεώνω τέσσερις χιλιάδες ευρώ!
- Ποιο σεξ κύριε; Δεν έκανα σεξ με τη γυναίκα σας!
- Και εγώ τι φταίω, εδώ ήταν η γυναίκα μου, ας κάνατε !!!