Πέμπτη 23 Ιουλίου 2015

Τα καμμένα αστεία της ημέρας !!!


- Mάνα έσπασα το χέρι μου.
- Δεν πιστεύω να σκίστηκε η ζακέτα !!!

Γάμος είναι η αποτυχημένη προσπάθεια να δώσεις διάρκεια σε ένα τυχαίο γεγονός.

Οι νεοέλληνες ξοδεύουν χρήματα που δεν έχουν για να αγοράσουν αντικείμενα που δε χρειάζονται, ώστε να εντυπωσιάσουν ανθρώπους που δεν εκτιμούν.

Συζητάνε δυο γύφτοι:
- Ρε συ, βρωμάς πολύ ρε...
- Ε, κάτσε ρε είμαι και δυο χρόνια μεγαλύτερος..

Η σκληρή δουλειά θα σε ανταμείψει στο μέλλον. Η τεμπελιά θα σε ανταμείψει άμεσα.

Αν όλοι οι άντρες είναι ίδιοι, γιατί κάνετε τόσο καιρό να διαλέξετε;

Μην μπερδεύεις τον χαρακτήρα μου με την συμπεριφορά μου.
Ο χαρακτήρας μου είμαι εγώ.
Η συμπεριφορά μου εξαρτάται από εσένα...

- Άσε, στη δουλειά έχουμε γίνει Big Brother!
- Τι; Σας έβαλαν κάμερες;
- Όχι, αλλά κάθε βδομάδα έχουμε και μια αποχώρηση...

Κοίταζα, που λέτε, για διακοπές:
Γύρος Γαλλίας; 1650 ευρώ. Γύρος Β. Ιταλίας: 730. Γύρος Πελοποννήσου: 460.
Τελικά διάλεξα γύρο με πίτα με 2,20

Δεν ξέρω αν η τύχη χτυπάει την πόρτα μου μόνο μια φορά. Αυτό που ξέρω είναι ότι η ατυχία έχει πολύ μεγαλύτερη επιμονή.

Mη φοβάσαι τους πειρασμούς. Όσο μεγαλώνεις, αρχίζουν να σε αποφεύγουν.

Ακόμα και μία κοινωνία ηλιθίων είναι ταξική. Έτσι ένας ηλίθιος πλούσιος είναι απλά πλούσιος, ενώ ένας ηλίθιος φτωχός είναι απλά ηλίθιος.

Όταν ήμασταν μικροί παίζαμε κρυφτό με τους φίλους μας, τώρα που μεγαλώσαμε παίζουμε κρυφτό με τα συναισθήματά μας.

Καιρός να αφήσουμε τους εγωισμούς και να κοιτάξουμε μόνο τους εαυτούς μας.

Ο γάμος είναι ο μοναδικός πόλεμος που κάποιος κοιμάται με τον εχθρό του..

Μάγκες δεν αρκεί να έχετε στόχους, πρέπει να ξέρετε και σημάδι.