Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2016

Ο Superman έχει ορέξεις !!! (το αστείο της ημέρας)


Είναι ο Superman και θέλει απεγνωσμένα να κάνει σεξ. Εκεί λοιπόν που πετάει βλέπει τον Batman και του λέει:
- Εεε, φίλε μου Batman, πρέπει κάτι να κάνω, έχω τρελαθεί.
- Γιατί δεν δοκιμάζεις την Wonder Woman; Κάνει το καλύτερο κρεβάτι.
- Μμμ, είναι καλή μου φίλη, δεν γίνεται.
Φεύγοντας, παρακάτω βρίσκει τον Spiderman, του λέει το δράμα του και ο Spiderman του προτείνει και αυτός την Wonder Woman.
"Τί διάολο", σκέφτεται πετώντας, "όλους τους έχει πάρει;"
Τότε ξαφνικά βλέπει την Wonder woman σε ένα χωράφι, με ανοιχτά τα πόδια και αυτή είναι σε φάση έκστασης. Το θέαμα είναι άκρως προκλητικό.
"Δε βαριέσαι", σκέφτεται, "φίλοι - φίλοι, αλλά και η ανάγκη μεγάλη. Θα χρησιμοποιήσω τις υπερδυνάμεις μου και πριν το καταλάβει θα έχω φύγει."
Πράγματι, πέφτει σαν σφαίρα πάνω στην Wonder woman τελειώνει και φεύγει σαν πύραυλος.
- Τί στο διάολο ήταν αυτό, λέει η Wonder woman κοιτώντας με θολό βλέμμα προς τον ουρανό.
- Δεν ξέρω, λέει ο Αόρατος Άνθρωπος, αλλά ξαφνικά με πονάει ο πισινός μου !!!!