Κυριακή 21 Ιουνίου 2015

Λόγια σταράτα


Από τον ΚΤ
Επειδή δεν είμαστε χθεσινοί, κρατικοδίαιτα λαμογιάκια, άπλυτοι και επίδοξοι κουρσάροι των φόρων μας, αντιγράφω από φίλο.

"Παιδιά δεν θα υπέγραφα τη μούφα σας ότι ευθύνομαι με την προσωπική μου περιουσία προκειμένου να μείνει η Ελλάδα στην ΕΕ ακόμα και αν ήταν αληθινή.
Από την άλλη δεν θυμάμαι να υπέγραψα ποτέ ότι βάζω ενέχυρο την προσωπική μου περιουσία και ότι δέχομαι να πληρώνω ΦΠΑ 30%, φόρο στη βενζίνη 80%, φόρο εισοδήματος 26% από το πρώτο ευρώ (χωρίς αφορολόγητο)*, φόρο επιτηδεύματος και πολλά άλλα προκειμένου τα ευνοημένα σας πελατάκια ανέγγιχτα να εξακολουθούν να τρώνε άφθονο το δημόσιο χρήμα από το οποίο περιέργως, όποιος ζει, πέρασε καλά και χόρτασε και ταξιδάκια καιρώ κρίσης παρά τα δάκρυά του.
*ΥΓ1: Τα ανωτέρω ποσοστά δεν επηρεάζονται από το ποιο είναι το εθνικό νόμισμα
ΥΓ2: Ο πατριωτισμός είναι το τελευταίο καταφύγιο των απατεώνων. Τον δικό μου πατριωτισμό τον αγοράζω από εκεί που θέλω εγώ και όχι από εκεί που θα μου υποδείξουν κάποιοι."
ΚΤ