Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

Ο αληθινός θεός !!! (το αστείο της ημέρας)


Ένας χριστιανός, ένας εβραίος και ένας μουσουλμάνος συζητάνε για το ποιος είναι ο αληθινός Θεός.
- Ο Αλλάχ, λέει ο μουσουλμάνος, είναι ο αληθινός θεός. Ξηγιέμαι. Έχω κάνει τάμα ρε παίδες, να πάω Μέκκα για προσκύνημα με καμήλα από την έρημο. Όπως πηγαίνω, έπιασε μια αμμοθύελλα..., ένα κακό..,.να με τρυπά η άμμος ίσα με το μεδούλι. Θα πέθαινα. Γονατίζω, προσεύχομαι στον Αλλάχ, και ρε παιδιά δε θα το πιστέψετε. Γύρω γύρω χαλασμός και εκεί που είμαι εγώ ηρεμία, άπνοια και ένα δροσερό αεράκι να μου χαϊδεύει το πρόσωπο !!!
- Τσου ρε Λάκη, του λέει ο χριστιανός. Εγώ τι να πω. Έχω κάνει τάμα που λέτε παιδιά, να πάω Τήνο με βάρκα, μόνος. Μόλις πιάνω Σούνιο μια θαλασσοταραχή, ένα κακό, κάτι κύματα 20 μέτρα. Θα πνιγόμουν. Γονατίζω, προσεύχομαι...Και ρε παιδιά δε θα το πιστέψετε. Γύρω γύρω της πουτάνας από κύματα, και κει που είμαι εγώ λάδι η θάλασσα !!!
- Σιγά, τους λέει ο Εβραίος. Άμα σας πω την δική μου ιστορία θα πάθετε ταράκουλο. Ξέρετε ότι το Σάββατο το έχουμε ιερό. Δεν κάνουμε τίποτα. Ούτε φικιρίκι. Είμαι που λέτε αραχτός στη πλατεία, μεσημεράκι και σκάει μύτη μια ξανθιά ρε παιδιά, ένα παιδί άπαιχτο. Δυο μέτρα πόδι, κορμί φιδίσιο και μου λέει: Θέλω να με πάρεις εδώ και τώρα στο παγκάκι επάνω. Τι να κάνω; Να παραβιάσω το Σάββατο; Πέφτω ρε παιδιά, γονατίζω προσεύχομαι και δε θα το πιστέψετε: Γύρω γύρω Σάββατο και εκεί που είμαι εγώ Δευτέρα !!!!!