Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

Ο πειρατής... (το αστείο της ημέρας)

Μπαίνει ένας πειρατής στο μπάρ και του λέει ο μπάρμαν:
- Καιρό έχω να σε δω ρε φίλε, που χάθηκες; Χάλια φαίνεσαι.
- Τι εννοείς; λέει ο πειρατής, είμαι μια χαρά.
- Και το ξύλινο πόδι; Δεν το είχες την προηγούμενη φορά. 
- Έ μωρέ ξέρεις, ήμουν σε μία ναυμαχία και έφαγα μία κανονιά στο πόδι. Αλλά όλα είναι κομπλέ τώρα.
- Καλά, και με το γάντζο τι παίζει; Τι έπαθε το χέρι σου;
- Ποιο αυτό; Την πέσαμε σε ένα πλοίο και μπλέχτηκα σε μία ξιφομαχία όπου μου έκοψαν το χέρι. Έβαλα αυτό το γάντζο όμως και όλα εντάξει. Αλήθεια σου λέω.
- Μάλιστα... Και το κάλυμμα στο μάτι;
- Να, ήμασταν στα ανοιχτά και πέρασε ένα σμήνος από γλάρους πάνω από το καράβι. Σήκωσα το κεφάλι να τους δω και ένα γαμημένο με κουτσούλισε μες στο μάτι.
- Ρε με δουλεύεις; Δεν χάνεις το μάτι σου από μία κουτσουλιά.
- Φίλε ήταν η πρώτη μου μέρα με το γάντζο...