Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012

Βλέποντας τo 97,33% να περνά μπροστά μου

Από το Μυστήριο
Προ ούτε μίας ώρας είδα την Ιστορία να περνά μπροστά μου.
Πόσο τυχερός είμαι, σκέφτηκα.
Σε λίγους άλλωστε η τύχη ήταν τόσο απλόχερη μαζί τους δίδοντάς τους τη μοναδική ευκαιρία να είναι παρόντες στην ιστορική αυτή στιγμή που ο κ. Βενιζέλος πέρασε το κατώφλι των γραφείων του ΠΑΣΟΚ στην Ιπποκράτους για πρώτη φορά ως Πρόεδρος του Κινήματος.
Συγκινήθηκα είναι αλήθεια, αφού είδα μπροστά μου τον αποδεδειγμένα πιο λαοπρόβλητο ηγέτη κόμματος όλων των εποχών στην Ελλάδα.
Ποιος θα τολμήσει να το αμφισβητήσει όταν Εκείνος, με καταμετρημένο το 75,91% των εκλογικών τμημάτων προκύπτει ότι σε σύνολο 180.714 καταμετρημένων ψήφων, έλαβε 175.887, ήτοι το 97,33%.
Ποιος Στάλιν;
Ποιος Χότζα;
Ποιος Τσαουσέσκου κύριοι;
Τι να μας πουν οι άμπαλοι.
Ακόμη και ο Κιμ Γιονγκ Ιλ, αν ζούσε σήμερα, θα ζήλευε αυτό το 97,33%.
Στην Β. Κορέα ποτέ δεν μπόρεσε να αγγίξει έστω αυτό το ποσοστό.
Και δεν πρέπει φυσικά να ξεχνάμε και τους περίπου 240.000 Πασόκους που έσπευσαν να ψηφίσουν στις χθεσινές εκλογές, σύμφωνα με την Ιπποκράτους.
Εκλογές με το μοναδικό σασπένς του ενός υποψηφίου...
Και όσους για εκείνους τους άπιστους Θωμάδες, τους καχύποπτους που γελάνε με την είδηση ότι εχθές 240.000 πήγαν να ψηφίσουν το Μπένι για Πρόεδρο, ένα έχω να πω.
Την κατάρα του Ζίφκοφ να έχουν...
Υ.Γ. Μετά από ούτε 5΄ είδα και τον Γιώργο Νταλάρα. Γιατρέ μου, είμαι καλά;
Τα Σέβη μου
ΜΥΣΤΗΡΙΟΣ