Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2016

Ωραία Ελένη !!! (το αστείο της ημέρας)


Ο Μπάρμπα Μήτσος με την γυναίκα του έχουν καλέσει στο σπίτι έναν παλιό τους φίλο.

Οι δύο παππούδες, μέχρι να ετοιμαστεί το τραπέζι, πιάσανε την κουβέντα…
- Άσε ρε φίλε, τι έχω πάθει, λέει ο φιλοξενούμενος. Όλο ξεχνάω τελευταία. Κάτι δεν πάει καθόλου καλά μαζί μου.
- Α, κι εγώ το είχα το πρόβλημα αλλά πήγα σε έναν γιατρό και με έκανε σένιο. Μιλάμε, φοβερός γιατρός!
- Αλήθεια; Πώς τον λένε, να πάω και εγώ;
- Πώς τον λένε, πώς τον λένε… για πες μου έναν πόλεμο που είχε γίνει παλιά!
- Ποιόν λες, τον πρώτο παγκόσμιο;
- Όχι, πιo παλιά.
- Την επανάσταση του 1821;
- Όχι, ακόμα πιο παλιά. Στην αρχαία Ελλάδα …
- Τον Πελοποννησιακό;
- Όχι μωρέ… Έναν που είχε γίνει για μία γυναίκα;
- Α, τον Τρωικό λες!
- Ναι,ναι,μπράβο! Πώς την λέγαν την γυναίκα αυτή ;
- Ωραία Ελένη.
Γυρνάει και φωνάζει ο παππούς:
- Ρε Ελένη; Θύμησέ μου… Πώς τον λέγανε τον γιατρό που πήγαμε;;;;