Πέμπτη 12 Ιουλίου 2012

Του Γιάννη είναι κρύα !!! (το αστείο της ημέρας - ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ)


Δύο φίλες είχαν πάει σε μια καφετέρια για να μιλήσουν για την ερωτική τους ζωή. Μία στιγμή λέει η μία στην άλλη:
- Άκουσε τι έγινε χτες το βράδυ. Γύρισε ο Γιάννης μου από την δουλειά του κατακουρασμένος και του λέω: "Γιάννη, πήγαινε να κάνεις μπάνιο και μόλις βγεις σου έχω μια έκπληξη!" Βγαίνει που λες από το μπάνιο, του τραβάω την πετσέτα, του τα πιάνω και του λέω: "Γιάννη μου, γιατί σου είναι κρύα; Έλα να στα ζεστάνω εγώ!" Και μετά στο σπίτι έγινε κόλαση! 
Λέει τότε κι η φίλη της: 
- Αφού είναι εγγυημένο θα το κάνω και εγώ! 
Ξανασυναντιούνται την επόμενη μέρα και βλέπει την φίλη της με μαυρισμένο το μάτι και μες στις μελανιές και την ρωτάει: 
- Τι έγινε μωρή και είσαι έτσι; Δεν έκανες ότι σου είπα; 
Της απαντάει και η άλλη: 
- Πως! Γύρισε ο Κώστας μου απο την δουλειά κατακουρασμένος και του είπα: "Τι έχεις Κώστα μου και είσαι έτσι; Πήγαινε και κάνε ένα μπάνιο και μετά σου έχω μια έκπληξη!" Βγαίνει απο το μπάνιο, του τραβάω την πετσέτα και του λέω: "Γιατί Κώστα μου, σου είναι ζεστά; Του Γιάννη ήταν κρύα!!!"