Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

Κέρκυρα - Δόξα Δράμας. Με κομμένη την ανάσα...


Από τον Betmixer
Γεια σου φίλε.
Αφού, σε αντιπερισπασμό για τον αστείρευτα αρρωστημένο οπαδισμό που τόσο έχει δηλητηριάσει τόσα πολλά μυαλά, εκφράσω τα ΣΕΒΗ ΜΟΥ για το λαό που έστειλε ο ΠΑΟΚ στο Ούντινε, θα εκφράσω τη βαθύτατη θλίψη μου για την αναστολή του πρωταθλήματος της Σάπια Λίγκα και παράλληλα θα εκφράσω την αγανάκτησή μου που θα μου χαλάσουν το Σαββατοκύριακο.
Με ποιο δικαίωμα κύριοι μου στερείτε το δικαίωμα να κάτσω να παρακολουθήσω, με κομμένη την ανάσα, Κέρκυρα - Δόξα Δράμας και με «εξαναγκάζετε» να τη βγάλω με Μπάρτσα - Βαλένθια, με Μπορντό - Λιόν, με Σάντερλαντ - Αρσεναλ και άλλες αηδίες; Ζηλέψατε μάλλον τους τροϊκανούς και παίρνετε και σεις την κουρτίνα «δύο» που δεν έχει βέβαια «Ζονκ» αλλά το αποκρουστικό «αποφασίζομεν & διατάζομεν».
Δε θα σας περάσει όμως. Οι 80.000 που κατέκλυσαν το κέντρο της Αθήνας την περασμένη Κυριακή, δεν είναι τίποτα μπροστά στη λαοθάλασσα που θα διαδηλώσει την Κυριακή έξω από τα γραφεία της Super Ligd. Και επειδή τα νεύρα είναι τεντωμένα, κατεβάζω ένα video το οποίο είναι επίκαιρο τώρα με την ψήφιση του νέου αθλητικού νόμου και ομολογουμένως βγάζει γέλιο. Όπως γέλιο βγάζει (σχεδόν) κάθε τι που αφορά και παραπέμπει στο ποδόσφαιρό μας. Το διπλό που έκανε ο Ολυμπιακός στη Μόσχα (και ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ) και το «0-0» που πήρε ο ΠΑΟΚ στο Ούντινε (και επίσης ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ) δε μπορούν να μας παραμυθιάσουν και αποτελούν «σταγόνα στον ωκεανό».
Η όλη κατάσταση είναι τραγική και δε νομίζω πως αρκεί ένας δυνατός Ολυμπιακός να αλλάξει τη μοίρα του εγχώριου ποδοσφαίρου. Το να παίζεις μόνος σου (και ας διαφωνεί μαζί μου η βαθμολογία) δεν είναι υγεία…





ΥΓ : Για ασφαλές στοίχημα, σε περιμένω πάντα στο http://www.betmixers.gr/
BETMIXER