Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

Η νύχτα του Αγίου Βαρθολομαίου...



Από το Σεμνό & Ταπεινό
Προτού ορισμένοι από εσάς αρχίσετε τα «μπινελίκια», διαβάζοντας τις παρακάτω γραμμές, οφείλω να υπενθυμίσω, σε όσους με διαβάζουν, και να γνωρίσω σε όσους δεν με διαβάζουν, τα εξής:
Δεν ψήφισα εγώ Γιωργάκη το 2009, επειδή «λεφτά υπάρχουν».
Δεν υποστήριξα εγώ την προσφυγή στο ΔΝΤ το 2010. Εγώ έγραφα ότι οι λεονταρισμοί του στυλ «βάζουμε το πιστόλι στο τραπέζι» (θυμάστε;) είναι της πλάκας.
Δεν υποστήριξα ποτέ ότι το Μνημόνιο είναι πανάκεια.
Δεν έχω βγάλει λεφτά σε ελβετικές τράπεζες.
Δεν έχω λεφτά να βγάλω σε ελβετικές τράπεζες.
Μου ‘χουν κόψει εμένα, της γυναίκας μου, του αδελφού μου, της νύφης μου, του πατέρα μου, των φίλων μου τα εισοδήματα. Έχουν πετσοκόψει τις συντάξεις του πεθερού μου, της μάνας μου, της θειάς μου, της γιαγιάς μου.
Μ’ έχουν μαμήσει με τις «έκτακτες» εισφορές, την αύξηση της φορολογίας, το ΦΠΑ, τα ασφάλιστρα αυτοκινήτων κλπ.
Αφού, λοιπόν, κατέστησα ξεκάθαρα – «επί προσωπικού» – τα παραπάνω, θέλω να θέσω τα εξής, εύλογα, κατά τη σεμνή και ταπεινή μου γνώμη, ερωτήματα:
1ον. Προς Πασοκους βουλευτές και πρώην υπουργούς – όψιμους «υπερασπιστές» του λαού, που καταψήφισαν το Μνημόνιο 2:
Αλήθεια, «κύριοι» και «κυρίες», εσείς δεν ξέρατε τίποτα «για το φόνο», δυόμισι χρόνια τώρα; Δεν βλέπατε που το πήγαινε ο αρχηγός σας; Εσείς δεν ήσασταν που τον είχατε κάνει τον Γιωργάκη «θεό» και «πίνατε νερό» στο όνομα του πρώην υπουργού Οικονομικών Παπακωνσταντίνου; Δεν βλέπατε ότι το Μνημόνιο 1 δεν έβγαινε; Ή μήπως δεν το ‘χατε διαβάσει ούτε σεις; Και, εφόσον καταψηφίσατε το Ν/Σ για το Μνημόνιο 2, δε σημαίνει ότι αναγνωρίζετε ότι 2μιση χρόνια τώρα ασκήθηκε μία εντελώς λανθασμένη πολιτική, μοναδικός υπεύθυνος (του εγκλήματος) της οποίας είναι Γιωργάκης; Αν έτσι έχουν τα πράγματα, γιατί δε ζητούσατε τόσο καιρό την παραίτησή του; Το κεφάλι του επί πίνακι; Ε;;;;
2ον. Προς τους ιδίους ως άνω, κυρίους και κυρίες και προς το σύνολο της «ανεύθυνης» για ό,τι συμβαίνει σε τούτον τον τόπο Αριστεράς:
Άντε και χρεοκοπούμε και γυρνάμε στη δραχμούλα κύριοι... Μετά τι; Θα μας στείλει δωρεάν πετρέλαιο ο μέγας πολέμιος των «φονιάδων Αμερικανών» Αχμεντινετζάν ή ο σύντροφος Ούγκο Τσάβες; Θα μας στέλνει τσάμπα Cohibas η «κομμουνιστική» Κούβα ή μήπως θα εισάγουμε ουράνιο από την «αδελφή» χώρα Βόρεια Κορέα για να το ρίξουμε στη «πράσινη» πυρηνική ενέργεια;
Και αν μας φταίνε οι Ευρωπαίοι που πίνουν με το μπορουρί το αίμα του λαού, όταν διώχναμε τις ευρωπαϊκές «Πιρέλι», αλλά και την ιαπωνική NISSAN και όταν θέλαμε να ρίξουμε στη θάλασσα του Πειραιά την κινέζικη COSCO, τότε ήμασταν μάγκες ... και τώρα κότες λιράτες;
Όταν οι συνδικαλισταράδες σας – που κατά συντριπτική πλειοψηφία ήλεγχαν τα συνδικάτα – λέγανε ΟΧΙ σε όλα και, με τις τακτικές τους, έδιωχναν τους «κακούς» ξένους επενδυτές, ήταν καλά; Και τώρα απαιτείτε, από ποιόν και με τι μούτρα, να ρίξει λεφτά (άρα νέες θέσεις εργασίας) στην Ελλάδα; Για μαμάκες ψάχνετε;
Το θέμα δεν είναι γιατί ψηφίστηκε χθες το Μνημόνιο 2.
Έπρεπε να ψηφιστεί γιατί δεν υπήρχε εναλλακτική λύση.
Το θέμα είναι γιατί και πώς φτάσαμε στο αδιέξοδο αυτό .... Εδώ πλέον η ευθύνη περιέρχεται στη Δικαιοσύνη (βλ. υπόθεση «φουσκώματος» του ελλείμματος) και του λαού (που πίστεψε σα χάνος ότι λεφτά υπάρχουν).
Κατά τα λοιπά, η χθεσινή βραδιά, μετά την ψηφοφορία, εξελίχθηκε σε «νύχτα του Αγίου Βαρθολομαίου» στη Βουλή.
Είναι σίγουρο ότι, πλέον, ζούμε και θα ζήσουμε πρωτόγνωρες στιγμές στην πολιτική ζωή του τόπου, καθώς, πλέον, τα πράγματα είναι απόλυτα ρευστά σε σημείο «grand guignol».
Ωστόσο, οφείλω να παραδεχτώ ότι οι τρέχουσες εξελίξεις δικαιώνουν τον Σαμαρά. Έπαιξε τη ζαριά του τον Οκτώβριο και οι συγκυρίες δείχνουν να τον ευνοούν.
Υ.Γ.: Χθες άκουγα τον Γιωργάκη στη Βουλή... Κάντε κάτι. Δεν αντέχω άλλο!!!! Το παληκάρι είναι αλλού. Μας μίλησε πάλι για σοσιαλισμό ή βαρβαρότητα. Του φταίνε τώρα οι «συντηρητικοί» που κυβερνούν την Ευρώπη. Αλήθεια, τον έχει ενημερώσει κανείς ότι οι Γερμανοί Σοσιαλδημοκράτες δεν θέλουν να μας βλέπουν; Μιλούσε, χθες, για πελατειακό και φαύλο κράτος, για παρασιτικό σύστημα, για τραπεζικό κατεστημένο, για πράσινη ανάπτυξη κ.ο.κ. Αυτός νομίζει ότι είναι πάλι αντιπολίτευση. Μόνο εκλογές δε ζήτησε από τον Παπαδήμο. Και ακόμα υπάρχουν βουλευτές, αλλά και ψηφοφόροι που τον ακούνε. Αντί να τον κράζουν...
Το ‘χω ξαναγράψει και το ξαναλέω. Όσο υπάρχουν ακόμα άνθρωποι στη χώρα αυτοί που δηλώνουν και ψηφίζουν ΠΑΣΟΚ, δεν υπάρχει ελπίδα.
Υ.Γ. 2: Προς πάσης φύσεως συνδικαλιστές ΠΑΣΟΚους και Νεοδημοκράτες :
Προτού σηκώσετε κύριοι την παντιέρα της «επανάστασης» κατά του Μνημονίου 2, φροντίστε πρώτα να παραδώσετε τις κομματικές ταυτότητες και να απεμπολήσετε τις κομματικές σας ιδιότητες και μετά μιλάτε για «επανάσταση» και «αντίσταση».
Υ.Γ. 3: Ο κ. Παπουτσής είναι ακόμα Υπουργός;
Σεμνός & Ταπεινός