Τρίτη 4 Αυγούστου 2015

Αυτά είναι τα μεγάλα διλήμματα...


Από το Μυστήριο
Φίλτατες και Φίλτατοι είμαι σε μεγάλο δίλημμα.
Να πιω δεύτερο fredo espresso σκέτο και να πληρώσω 2,10 ΕΥΡΩ, καθώς ο καφές έρχεται από το μαρτυρικό Ελ Σαλβαδόρ, με κίνδυνο για να παραμείνουν τα νεύρα μου τσατάλια;
Ή να κρατήσω τα ευρουλάκια μου για να αγοράσω αύριο με το άνοιγμα του Χρηματιστηρίου Αθηνών:
α) 4 μετοχές της Εθνικής !!!, ή
β) 10 με 11 μετοχές της Πειραιώς !!!, ή
γ) 13 μετοχές της Alpha Bank !!!, ή
δ) 30 μετοχές της Eurobank !!!
Αν μάλιστα ακυρώσω την βραδινή έξοδο με τον κουμπάρο μου U Foul (οι γυναίκες μας είναι με τα παιδιά διακοπές, οπότε είπαμε ότι είναι ευκαιρία να ξαναπάρουμε τα ηνία του σπιτιού και να γίνουμε άντρες), με τα χρήματα που θα έδινα για μπύρες, αύριο θα ήμουν στρατηγικός επενδυτής σε μία εκ των συστημικών τραπεζών της χώρας.
Τώρα που το σκέφτομαι όμως, πολλές οι ευθύνες και οι σκοτούρες της διεύθυνσης μιας τράπεζας.
Άσε καλύτερα, θα πάω για μπύρες.
Τα Σέβη μου
ΜΥΣΤΗΡΙΟΣ