Παρασκευή 28 Αυγούστου 2015

Και τώρα τι θα γένουμε χωρίς βαρβάρους


Από τον Ανένταχτο
«Και τώρα τι θα γένουμε χωρίς βαρβάρους. Οι άνθρωποι αυτοί ήσαν μια κάποια λύσις» 
 Κωνσταντίνος Καβάφης 
O παραλληλισμός με τα σημερινά γεγονότα και καταστάσεις μου έκρουσε το μυαλό ως ξαφνικό εγκεφαλικό.
Εγκεφαλικό βέβαια που παθαίνει και ο ΣΥΡΙΖΑ θέτοντας στον εαυτό του το ίδιο ερώτημα.
Όπου «βαρβάρους» βάλτε «Αντιμνημόνιο».
Τι θα γίνει λοιπόν ο ΣΥΡΙΖΑ χωρίς αντιμνημονιακό αγώνα μιας και έφερε μία μνημονιάρα ΝΑ; (με το συμπάθειο …).
Σε τι θα στηρίξει τον προεκλογικό του αγώνα;
Ομολογώ ότι έβλεπα με συμπάθεια την νέα κυβέρνηση και κάποια στιγμή πίστεψα ότι πραγματικά διαπραγματεύεται. Ίσως και να το έκανε.
Όπως όμως έχω ξαναγράψει, μπλόφαρε. Δεν ήταν έτοιμος να τα παίξει όλα για όλα.
Ίσως καλύτερα για την χώρα.
Δεν τον κατακρίνω ότι δεν τα έπαιξε όλα για όλα, τον κατακρίνω για τον λόγο που δεν τα έπαιξε όλα για όλα.
Ο λόγος κυρίες και κύριοι είναι απλός. Υπερβολικά απλός…
Ο Αλέξης δεν ήταν ο μέγας επαναστάτης που ευαγγελιζόταν. Είναι του συστήματος.
Είναι άλλος ένας πολιτικάντης ο οποίος θα μας καθίσει στον λαιμό για τα επόμενα 10 χρόνια λες και είχαμε περίσσευμα θέσης με τα τόσα πολιτικά γομάρια που μας έχουν στρογγυλοκάτσει.
Για την ακρίβεια είναι το ίδιο το σύστημα. Γιατί αν δεν είσαι του συστήματος, ομολογείς την ήττα σου και λες «δώσαμε έναν δίκαιο αγώνα, μία σκληρή μάχη και αποτύχαμε».
Μετά παραιτείσαι. Τελεία.
Τώρα λοιπόν χωρίς αντιμημονιακή ρητορική τι μένει στον ΣΥΡΙΖΑ;
Η κρατικοδίαιτη πολιτική του;
Τα όχι στις πάσης φύσης επενδύσεις;
Οι απόψεις του για τις φυλακές;
Η στάση του στο σχέδιο Ανάν;
Οι απόψεις του για το Σκοπιανό περί δικαιώματος αυτοπροσδιορισμού;
Η «πολιτική» του για τους λαθρομετανάστες;
Οι απόψεις του για την παιδεία;
Ο ΣΥΡΙΖΑ βγήκε ως ο καταλληλότερος για να διαπραγματευτεί μία καλύτερη συμφωνία.
Και ο Ελληνικός λαός αγανακτισμένος, ταλαιπωρημένος δεν είδε όλα τα υπόλοιπα και του έδωσε την ψήφο του. Ίσως εθελοτυφλώντας.
Βέβαια και ένα άλλο κομμάτι του λαού, το μεγαλύτερο κατά την άποψή μου του έδωσε την ψήφο του. Οι βολεμένοι. Όχι ότι αυτοί δεν είδαν κατά λάθος.
Αυτοί δεν ενδιαφέρονται να δουν. Ουδέποτε ενδιαφέρθηκαν.
Στους όρχεις τους τα κοινωνικά θέματα και δις στους όρχεις τους τα Εθνικά θέματα.
Ωραία μας τα λες, θα μου πείτε. Και τι να ψηφίσω δηλαδή τώρα ;
ΝΔ; ΠΑΣΟΚ; ΠΟΤΑΜΙ; ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ; ΚΚΕ;
Κάτι τέτοια βλέπω και ενισχύεται η άποψη μου που ακούει στο όνομα που υπογράφω.
Για να δούμε λοιπόν ο πάνσοφος Ελληνικός λαός τι θα ψηφίσει.
Γιατί για αντιμνημονιακό τον έχω, για βολεμένο τον έχω, για μαλάκα δεν τον έχω.
Εις το επανιδείν
Ο Ανένταχτος