Παρασκευή 16 Απριλίου 2010

ΑΝΕΚΔΟΤΟ - ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ

Μία γυναίκα ξυπνάει στη μέση της νύχτας και ανακαλύπτει ότι ο άντρας της δεν είναι δίπλα της στο κρεβάτι. Φοράει τη ρόμπα της και βλέποντας φως στη κουζίνα πηγαίνει προς τα εκεί. Βλέπει τον άντρα της να κάθεται στο τραπέζι με μία κούπα καφέ μπροστά του,να κοιτάζει με απλανές βλέμμα τον τοίχο και να σκουπίζει κλεφτά ένα δάκρυ από τα μάτια του και τον ρωτά:
- Τι συμβαίνει αγάπη μου;
- Θυμάσαι τον καιρό που βγαίναμε ραντεβού πριν 20 χρόνια;
- Βέβαια τον θυμάμαι. Γιατί με ρωτάς;
- Θυμάσαι που ήσουνα 16 χρονών και μας τσάκωσε ο πατέρας σου να το κάνουμε μέσα στο αυτοκίνητό μου;
- Έλα μωρό μου τώρα, πώς δεν το θυμάμαι!
- Θυμάσαι που έβγαλε το υπηρεσιακό του περίστροφο, μου το έχωσε στη μούρη και μου είπε ότι ή σε παντρεύομαι ή με χώνει φυλακή για 20 χρόνια;
- Έλα αγάπη μου, περάσανε αυτά. Τι σε έπιασε τώρα;
- Σήμερα θα αποφυλακιζόμουνα!!!!