Τρίτη 11 Μαΐου 2010

ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

Γεια σας φιλαράκια μου.
Επιτέλους, έχω χρόνο να γράψω, να εκφραστώ, να σας παρακολουθήσω με άνεση βρε αδερφέ. Τι ωραίες εποχές. Τι τρομερά οικονομικά μέτρα είναι αυτά; Ευτυχώς που γίνεται και κάτι καλό σε αυτήν την χώρα, που επιτέλους έχουμε όραμα, προγραμματισμό, σχέδιο, σκοπό και στόχους. Πολλούς στόχους, αμέτρητους.
Τι εισαγωγή θεέ μου…
Από την ημέρα που ανακοινώθηκαν τα μέτρα οικονομικής σωτήριας αυτής την χώρας, έχω χρόνο. Δεν πατάει ψυχή. Στα νεκροταφεία έχουν περισσότερες επισκέψεις απ’ ό,τι στον χώρο εργασίας μου. Τρομερό έτσι; Έχω χρόνο και καπνίσω, να διαβάσω αθλητική εφημερίδα, να φάω το κολατσιό μου, να κάνω πλάκα με τους συνάδελφους μου, να πεταχτώ και μέχρι το κέντρο της Γλυφάδας να κάνω και ψώνια, να πάω και άνετα μια τουαλέτα, περνάω γαμάτα λέμε.
Το καλύτερο απ’ όλα είναι, ότι πια δεν ανησυχώ για το μέλλον μας, όλα θα πάνε καλά, θα ξαναγινούμε άνθρωποι. Δεν θα βγαίνουμε άσκοπα για διασκέδαση, δεν θα τρώμε απ’ έξω παλιοφαγητά,
δεν θα κάνουμε βόλτες με το αυτοκίνητο, επειδή θέλουμε να πάμε μια βόλτα βρε παιδί μου, θα σταματήσουμε να κάνουμε shopping therapy (θα σβηστεί αυτή η έκφραση από το λεξιλόγιο μας), θα κάνουμε τρελή αποταμίευση, θα ξεκινήσουμε γυμναστική και τρέξιμο καθημερινά, όπως όλοι οι εταίροι μας σε όλη την Ευρώπη, θα έρθουμε πιο κοντά σαν άνθρωποι, θα απογειωθούν οι ανθρώπινες σχέσεις και επαφές (οι δικηγόροι δεν θα έχουν πια δουλεία), θα αγαπηθούμε πολύ, δυνατά, ζεστά, ουφ!
Δεν θα υπάρχει λόγος να διαδηλώνουμε, να τρέχουμε στις πορείες, να πλακωνόμαστε στο ξύλο με τους φίλους μας τα όργανα της τάξης, να πετάμε γενικά, όπου βρούμε, μολότοφ, να δολοφονούμε αθώους εργαζομένους και συμπολίτες μας, να τσακωνόμαστε στις δημόσιες υπηρεσίες (πόσες θα μείνουν τελικά…), να στηνόμαστε στις ουρές, να αντιδρούμε για τα χαμηλά μισθά μας και συντάξεις (αφού είπαμε…..κάνουμε τρελή αποταμίευση), και να κινούμεθα σε πράξεις και λύσεις που μας χαρακτηρίζουν ως Λαός, ως Έθνος, ως Πολιτισμός.
Όπως αντιλαμβάνεστε βεβαίως, βεβαίως, δεν θα υπάρχει και λόγος να συντηρούμε εν ζωή αυτό το αξιόλογο και όλο προοπτικές μυστήριο blog, γιατί ο Μυστήριος και οι λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις δεν θα έχουν επικαιρότητα να σχολιάσουν. Γιατί αυτοί δεν θα ξέρουν…….πια!
ΡΕΦΕΡΙ