Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

Ο κερατάς, ο εραστής και ο …ταξιτζής! (παλιό καλό αστείο)

Στη Σταδίου ένας τύπος σταματάει ένα ταξί, μπαίνει βιαστικά μέσα και λέει στον ταξιτζή:
- Μεγάλε, γρήγορα στην οδό….τάδε, νούμερο….τάδε, γιατί μόλις με… πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι η γυναίκα μου με απατάει!!!
Πράγματι,ο ταξιτζής πατάει γκάζι και σε λίγο φτάνουν στο σπίτι….Οπότε ο τύπος λέει στον ταξιτζή:
- Ρε μεγάλε, δεν ανεβαίνεις κι εσύ μαζί μου να σ’ έχω για μάρτυρα;
Ανεβαίνουν λοιπόν και οι δυό στο διαμέρισμα και ο τύπος ανοίγει την πόρτα,πηγαίνει στο υπνοδωμάτιο και πραγματικά κάτω από τα σεντόνια είναι η γυναίκα του με κάποιον άντρα!
Τραβάει τα σεντόνια και φωνάζει:
- Εσύ ποιός είσαι ρε;;;
Και ο εραστής:
- ΕΓΩ; Ποιός είμαι εγώ;;;
- Εγώ είμαι αυτός που πρίν από λίγες μέρες έδωσα στην γυναίκα σου 3.000 ευρώ για να εξοφλήσεις το δάνειο του αυτοκινήτου σου!
- Εγώ είμαι αυτός που κάθε μήνα δίνει στην γυναίκα σου 700 ευρώ για το νοίκι!
- Εγώ είμαι αυτός που κάθε εβδομάδα δίνω λεφτά στην γυναίκα σου για το supermarket και τη λαϊκή!
- Εγώ είμαι αυτός που κάθε βδομάδα δίνω λεφτά στην γυναίκα σου για τα φροντιστήρια των παιδιών σου!
Οπότε ο ταξιτζής πλησιάζει τον απατημένο σύζυγο και του λέει ψιθυριστά:
- Ρε φίλε,δεν τον σκεπάζουμε τον άνθρωπο μη μας κρυώσει!!!