«Άνοιξε» η συζήτηση για το άσυλο.
Και αμέσως, όπως ήταν αναμενόμενο, «εξεγέρθησαν» οι γνωστοί ψευτο-προοδευτικοί τενεκέδες, εγκαλώντας την Κυβέρνηση για απόπειρα κατάλυσης του θεσμού!
Με συγχωρείτε πολύ. Τα φαινόμενα που βλέπουμε εδώ και δυο δεκαετίες, όπου τα κάθε λογής ρεμάλια (αντιεξουσιαστές, κουκουλοφόροι, χαβαλεδιάρηδες κ.ο.κ.) καταστρέφουν τη δημόσια περιουσία, καίνε σημαίες, γκρεμίζουν το Πολυτεχνείο ανενόχλητοι, λόγω του ασύλου, αποτελούν «κατάκτηση» για την ελληνική κοινωνία; Δεν υπάρχει, επιτέλους, ένας δημόσιος άνδρας να πει με παρρησία ότι το άσυλο έχει, πιά, καταλυθεί και «βιαστεί» πολλαπλώς στην πράξη από εκείνους που κάνουν χρήση των «προνομίων» που ως θεσμός παρέχει;
Και τι πάει να πει ότι η Αστυνομία μπορεί να επέμβει σε χώρους που ισχύει το άσυλο μόνο όταν διαπράττονται κακουργήματα ή εγκλήματα κατά της ζωής;
Πότε έγινε, δα, αυτό;
Και, εν πάσει περιπτώσει, η καταστροφή της δημόσιας περιουσίας (αυτής που – υποτίθεται – ανήκει σε όλον τον ελληνικό λαό, ο οποίος άλλωστε και την πληρώνει σα μ..., τόσα χρόνια) δεν αποτελεί «έγκλημα» άξιο λόγου για να επέμβει το κράτος διά των δυνάμεων καταστολής;
Η εκτόξευση μολότοφ κατά των αστυνομικών δεν συνιστά απόπειρα τελέσεως πράξεως κατά της ζωής;
Η υποκρισία έχει πιά και τα όρια της.
Βέβαια, σε τούτον εδώ τον τόπο εδώ και 35 χρόνια ζούμε, στην πραγματικότητα, τη δικτατορία των ψευτοπροοδευτικών του κ..., των μέτριων και των βολεμένων που μονοπωλούν για τον εαυτό τον ρόλο της αυθεντίας και της μίας και μοναδικής αλήθειας.
Σε τι εξυπηρετεί, όμως, σήμερα ο θεσμός του πανεπιστημιακού ασύλου;
Διασφαλίζει, άραγε, την ελεύθερη διακίνηση ιδεών;
Συγγνώμη, αλλά όσοι περάσαν πριν από 20 χρόνια από τα πανεπιστημιακά αμφιθέατρα, διαπίστωσαν ότι η μόνη ελέυθερη και ακώλυτη διακίνηση ιδεών ήταν αυτή της «πεφωτισμένης» αριστεράς κάθε απόχρωσης και δοξασίας. Οι υπόλοιποι ήταν απόκληροι του συστήματος, «δεξιοί», «φασίστες» και «αντιδραστικοί». Ποιοί αφαιρούσαν, τότε, τα μικροφωνα από τους συνδικαλιστές της ΔΑΠ; Ποιοί προέβαιναν σε ξυλοδαρμούς κατά συναδέλφων τους συνδικαλιστών;
Αλλά, για να μην παρελθοντολογώ, σήμερα, από ποιόν και που απειλείται ή παρακωλύεται η ελεύθερη διακίνηση ιδεών;
Ο καθένας μπορεί να πάει με μια ντουντούκα στο Σύνταγμα και να φωνάζει ότι ο Καραμανλής είναι μ... Θα τον ενοχλήσει κανείς; (ρητορικό το ερώτημα).
Σε μια Δημοκρατία (με τα καλά της και τα στραβά της) ο θεσμός του ασύλου είναι περιττός, άνευ ουσίας και αντικειμένου.
Η ελευθερία του λόγου είναι απαραβίαστη και συνταγματικώς κατοχυρωμένη.
Από την άλλη, σε περίπτωση κατάλυσης της Δημοκρατίας, το τελευταίο που θα σεβαστεί ο όποιος «επαναστάτης» είναι, προφανώς, το άσυλο.
Συνεπώς, ομιλούμε και αναλωνόμαστε για «αέρα κοπανιστό» και όποιος θέλει το αποδέχεται. Αλλιώς, συνεχίζουμε να ομφαλοσκοπούμε και να στρουθοκαμηλίζουμε.
Υ.Γ.: Με αφορμή το post του ΜΥΣΤΗΡΙΟΥ προ ημερών περί τρομοκρατίας:
Όσοι ήθελαν να μας πείσουν προ ετών ότι η τρομοκρατία εξαρθρώθηκε πλήρως, διαψεύστηκαν παταγωδώς. Πλην όμως, συνεπικουρία των τότε οικείων ΜΜΕ είχαν καταφέρει να πείσουν τη μεγάλη πλειοψηφία της κοινής γνώμης ότι η Αντιτρομοκρατική της ΕΛ.ΑΣ. ήταν κάτι σαν τη Μοσάντ σε αποτελεσματικότητα και ο Χρυσοχοΐδης ο “Dirty Harry” - τιμωρός της 17Ν.
Δεν απορώ που τότε το ΠΑΣΟΚ και τα παπαγαλάκια του προσπαθούσαν να μας πείσουν ότι η 17Ν ήταν υπόθεση ενός αιθεροβάμονα αριστεριστή, ενός μάλλον ψυχοπαθούς εκτελεστή και δυο οικογενειών. Απορώ που και η Ν.Δ., που είχε στις τάξεις της και τα περισσότερα θύματα από την τρομοκρατία, το αποδέχθηκε ασμένως.....
Ο κύκλος, όμως, δεν έκλεισε.
Υ.Γ. 2 : Ασφαλώς και ο Κουφοντίνας εκτελούσε από τα 5 του (εξ απαλών ονύχων). Μην ξεχνάς ΜΥΣΤΗΡΙΕ ότι κάποτε δίδονταν συντάξεις αντιστασιακών σε ανθρώπουν που επί γερμανικής Κατοχής ήταν 5 χρονών!
Στην Ελλάδα όλα είναι δυνατά. Είσαι ό, τι δηλώσεις.
Σεμνός & Ταπεινός