Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

Μεγάλα ρητά ανδρών για το γάμο (2)

"The most effective way to remember your wife's birthday is to forget it once..."
(Ο αποτελεσµατικότερος τρόπος να θυµάσαι τα γενέθλια της γυναίκας σου είναι να τα ξεχάσεις µια φορά)
Anonymous

"You know what I did before I married? Anything I wanted to."
(Ξέρετε τι έκανα πριν παντρευτώ; Ό,τι µου άρεσε)
Henny Youngman

"My wife and I were happy for twenty years.. Then we met."
(Η γυναίκα µου κι εγώ ήµασταν ευτυχισµένοι για 20 χρόνια. Μετά συναντηθήκαµε)
Rodney Dangerfield

"A good wife always forgives her husband when she's wrong."
(Η καλή γυναίκα συγχωρεί τον άντρα της όταν αυτή έχει άδικο)
Milton Berle

"Marriage is the only war where one sleeps with the enemy. "
(Ο γάµος είναι ο µοναδικός πόλεµος που κάποιος κοιµάται µε τον εχθρό του)
Anonymous

"A man inserted an 'ad' in the classifieds: "Wife wanted". Next day he received a hundred letters. They all said the same thing: "You can have mine."
(Κάποιος έßαλε αγγελία και ζητούσε γυναίκα. Την επόµενη µέρα έλαßε 100 γράµµατα. Όλοι του έλεγαν το ίδιο πράγµα: "Μπορείς να πάρεις την δικιά µου.")
Anonymous

"First Guy (proudly): "My wife's an angel!"
Second Guy: "You're lucky, mine's still alive."
(Πρώτος άντρας (υπερήφανα): "Η γυναίκα µου είναι ένας άγγελος." Δεύτερος άντρας (λυπηµενα): "Τυχερέ, η δικιά µου ζει ακόµα.")
Anonymous