Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2009

Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ!!!

Καλημέρα.
Δεν θα σας απασχολήσω με την κρίση (οικονομική – κοινωνική – πολιτική κλπ), αυτά τα βιώνει ο καθένας διαφορετικά ανάλογα με την τσέπη του.
Πηγαίνω στο γήπεδο από μικρός (έτσι έρχεται και ο γιός μου 9,5 χρονών σήμερα), και πάντα ήταν διασκέδαση, γέλιο, ατάκες απίστευτες – θεατρικές, βρισιές με νόημα, έξυπνο χιούμορ και πάντα έπαιρνα και κάτι για τους φίλους μου, για την επόμενη μέρα.
Είτε στην Λεωφόρο, είτε στο ΟΑΚΑ, είτε στην Β Εθνική με τον Ατρόμητο, είτε Ερασιτεχνικό με την Φλόγα Περιστερίου (έπαιζαν πολλοί φίλοι μου), είτε στο CΟΜUNALE di TORINO, με JUVE & TORINO αντίστοιχα. Πάντα είχα πολλά να τους μεταφέρω από το γήπεδο, και όλα χρήσιμα…
Τα τελευταία 2-3 χρόνια, άλλαξε η κατάσταση. Μας φταίει ο Πετρής, ο Χ’’Πετρης, και το κακό συναπάντημα. Γκρίνια – γκρίνια – γκρίνια με όλους και με όλα.
Όταν πας στο γήπεδο και το ζητούμενο πια, είναι μόνο η νίκη και όχι η ομάδα σου όποια και να΄ ναι αυτή, τι να ευχαριστηθείς και τι να μεταφέρει το παιδί σου την άλλη μέρα στο σχολείο στους φίλους του.
Έβαλε γκολ ο Βύντρα (δις) και δυσαρεστηθήκαμε – ειρωνευτήκαμε – χλευάσαμε. Έβαλε ο Μάντζιος και όταν ο εκφωνητής είπε Βαγγέληηηηης…το Μάντζιος δεν το είπε κανείς φοβούμενος μην χλευαστεί ο ίδιος γιατί προηγουμένως τον έβριζε αυτός. Ποιος Μάντζιος τώρα? Κάνει 10 τα εκατομμύρια του diogo? Μας κοροϊδεύει ο ΤΖΙΓΓΕΡ!!!!!
Πάντα αυτός ή κάποιος άλλος θα φταίει.
Μπορεί να΄ναι και έτσι. ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ..
ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ, ΝΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ, δεν είναι κανενός οι ομάδες, παρά μόνο των οπαδών τους. Οι μεγαλοεπιχειρηματίες αγοράζουν οπαδούς και όχι ομάδες – σήματα- φανέλες. Διαφορετικά θα αγόραζαν και την Φλόγα Περιστερίου. Αν η ομάδα μου δεν έχει οπαδούς παύει να είναι μεγάλη –εμπορική – χρήσιμη – ενδιαφέρουσα.
KAI MENA ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΝΑ ΜΕ ΑΓΟΡΑΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ!!!!
Θέλω να πανηγυρίσω τα γκολ της ομάδας μου. Να χαρώ και να γελάσω. Ε λοιπόν η ομάδα μου, σε λίγο θα έχει τόσο καρκίνο μέσα της, από τους οπαδούς της που ότι και να κάνει – θα είναι όλοι δυσαρεστημένοι.
Μερικά Πικάντικα Γηπεδικά:
-Καλά δουλεμένη ομάδα ο ΠΑΟΚ!!!???... (το έργο του κου SANTOS το ζήσαμε την περίοδο 2002 – 2003 με ξεκίνημα 3 στις 3 ήττες, με ομάδα έτοιμη -τρένο)
- Χάλι μαύρο ο βάζελος (φυσικά – δεν έχει απειληθεί ακόμη για γκολ, από την "δουλεμένη" ομάδα)
- Άχρηστος ο Μάντζιος (τι λες τώρα – έχει 3 γκολ στο πρωτάθλημα ξεκινώντας βασικός στο 1/3 των αγώνων ενώ ο diogo 5, σε όλα βασικός)
- Στο 3 – 0, μπάλα είναι αυτή που βλέπουμε??? (με την καλύτερη επίθεση στο πρωτάθλημα κερδίζεις 3-0, γιατί δεν τους βάζεις 8 γκολ που θα ‘βαζε και η BARCΕLΟΝΑ?)
- Η τριπλέτα του ακατανόμαστου όλα τα λεφτά!!!! (μάλλον θα εννοεί Κηπουρό - Πάντο – Αβραάμ, την καλύτερη άμυνα του πρωταθλήματος, γιατί αν εννοεί τους λατίνους,
αυτοί έχουν λιγότερα γκολ από τους δικούς μας τους άμπαλους και άχρηστους του ΤΖΙΓΓΕΡ!!!!!! )
ΚΑΙ Ο ΝΙΚΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ: "Το αποτέλεσμα ήταν να μην χαρώ την νίκη της ομάδας μου τόσο πολύ". ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ!!! (Μπράβο Ρέφερι και εις ανώτερα).
Με εκτίμηση, στα φιλαράκια μου
ΔΜ