Τρίτη 2 Αυγούστου 2016

Ο παπά-σούζας !!! (το αστείο της ημέρας)


Ένα πρωινό βλέπει ο τροχονόμος τον παπά του χωριού πάνω σε ένα μηχανάκι να τρέχει με 200.
Αμέσως του κάνει νόημα να σταματήσει.

- Παπά γιατί τρέχεις τόσο, θα πάθεις κάνα ατύχημα.
- Μη φοβάσαι τέκνο μου, έχω τον Χριστό και την Παναγία πίσω μου...
- Θα στη χαρίσω αυτή την φορά, αλλά άμα σε ξαναδώ να τρέχεις τόσο, θα σε γράψω.
- Καλά τέκνο μου.
Την επόμενη μέρα στο ίδιο σημείο ο τροχονόμος ξαναβλέπει τον παπά να τρέχει με 200. Του κάνει νόημα να σταματήσει.
- Παπά, τι λέγαμε χθες να μη τρέχεις;
- Μη φοβάσαι τέκνο μου, έχω τον Χριστό και την Παναγία πίσω μου.
- Τελευταία φορά παπά που σε αφήνω, την επομένη θα σε γράψω.
Την επομένη μέρα στο ίδιο πάλι σημείο ξαναβλέπει ο τροχονόμος τον παπά πάνω στο μηχανάκι να πηγαίνει με 200. Του κάνει νόημα να σταματήσει.
- Παπά, βλέπω δε βάζεις μυαλό, συνεχίζεις να τρέχεις.
- Μη φοβάσαι τέκνο μου, έχω τον Χριστό και την Παναγία πίσω μου.
- Ε, αφού έχεις τον Χριστό και την Παναγία πίσω σου, πάρε τότε μια κλίση για τρικάβαλο !!!