Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

"Τρώγοντας πόρτα" στο Φεστιβάλ της ΚΝΕ !!!


Από τον Ανένταχτο
Καλό Χειμώνα σε όλο τον κόσμο και "kalo kouragio" που μας ευχήθηκε και ο κος Όλι Ρεν. Τι βρίσιμο είχε φάει βρίσιμο ο τύπος... Εδώ που τα λέμε ο άνθρωπος είναι πρόσκοπος σε σύγκριση με κάτι άλλους…
Θα σας πω ένα περιστατικό που μου συνέβη εχθές και δεν ξέρω πραγματικά εάν είναι για γέλια ή για κλάματα.
Γυρνώντας εχθές με το μετρό από τη δουλειά μου, μετά από 12ωρη εργασία, και φορώντας τα ρούχα της δουλειάς (ήτοι γραβάτα και πουκάμισο) βγαίνοντας από τις κυλιόμενες σκάλες, εκτυλίχθηκε το εξής γεγονός.
Στο τελείωμα των σκαλών ήταν μία κοπέλα η οποία μοίραζε προσκλήσεις για το Φεστιβάλ της ΚΝΕ. Έλεγε λοιπόν με προτεταμένο το χέρι, στο οποίο κρατούσε μία πρόσκληση : "Πρόσκληση για το φεστιβάλ της ΚΝΕ”.
Μπροστά από εμένα ήταν 4 άνθρωποι. Ένας νεαρός, μία νεαρά, ένας κύριος και μία κυρία περί των 50 και από πίσω εγώ. Και στους 4 η συμπαθής κοπέλα προέταξε το χέρι της με το χαρτί, και προφορικά τους προσκαλούσε στο φεστιβάλ.
Φτάνει και η σειρά μου… Με κοιτάει, μαζεύει το χέρι της προφανώς δεν μου λέει τίποτα και με "έκοβε", όπως λέμε στην καθομιλουμένη από πάνω μέχρι κάτω. Στον επόμενο που ερχόταν από πίσω μου… συνέχισε τη δουλειά της.
Και σκέφτομαι εγώ… Τι ήταν αυτό που την τρόμαξε;
Το πουκάμισο; Η γραβάτα;
Η τσάντα που κυριολεκτικά κουβαλούσα κατάκοπος μιας και ήταν φορτωμένη με ένα σωρό χαρτιά;
Μήπως το γεγονός ότι ήμουν ξυρισμένος;
Στη αρχή χαμογέλασα με την αθωότητα της κοπέλας. Για κοίτα βρε συ λέω που έγινες ξαφνικά "golden boy".
Μετά όμως σοβάρεψα. Σκέφτηκα. Τί του έχουν πει του κοριτσιού; Ότι όποιος φοράει γραβάτα αυτόματα τον κάνει εκπρόσωπο του κεφαλαίου; Τί το έχουν "ποτίσει";
Τί πλύση εγκεφάλου έχει υποστεί για να καταλήξει σε αυτό το συμπέρασμα;
Για να είσαι ΚΚΕ ή έστω για να μπορείς να παρακολουθήσεις το φεστιβάλ πρέπει να είσαι αξύριστος, ντυμένος casual και να κρατάς τσάντα τύπου μπανάνα;
Τι πρότυπο ανθρώπου έχουν στο μυαλό τους; Ποια είναι τα ιδανικά τους;
Τι διάβολο έχουν τελικά στο μυαλό τους;
Έτσι λοιπόν κατάλαβα πολλά για τον Ελληνικό κουμμουνισμό.
Κατάλαβα γιατί ο Ριζοσπάστης αφιέρωσε μόλις λίγες γραμμές για τον Λ. Κύρκο, ο οποίος είτε συμφωνούμε είτε διαφωνούμε, αντικειμενικά υπήρξε κεντρικό πρόσωπο της Αριστεράς. Κατάλαβα δε, γιατί ξεπούλησαν ιστορικές μορφές που πέρασαν από την Αριστερά. Κατάλαβα επιτέλους γιατί δεν πρόκειται ποτέ να κυβερνήσουν. Κατάλαβα γιατί είναι καταδικασμένοι να είναι πάντα τριτοτέταρτοι.
Κατάλαβα πολλά.
Στεναχωριέμαι για τον παππού μου που πίστεψε σε ιδέες και έχασε τη ζωή του για αυτές, αφήνοντας χήρα και τρία ορφανά, γιατί αυτός δεν είχε καταλάβει…
Εις το επανιδείν
Ο ΑΝΕΝΤΑΧΤΟΣ