Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

Σοφά λόγια ανδρών για το γάμο (2)

"The most effective way to remember your wife's birthday is to forget it once..."
Ο αποτελεσματικότερος τρόπος να θυμάσαι τα γενέθλια της γυναίκας σου είναι να τα ξεχάσεις μια φορά.
Anonymous

"You know what I did before I married? Anything I wanted to."
Ξέρετε τι έκανα πριν παντρευτώ; Ό,τι μου άρεσε.
Henny Youngman

"My wife and I were happy for twenty years... Then we met."
Η γυναίκα μου κι εγώ ήμασταν ευτυχισμένοι για 20 χρόνια. Μετά συναντηθήκαμε.
Rodney Dangerfield

"A good wife always forgives her husband when she's wrong."
Η καλή γυναίκα συγχωρεί τον άντρα της, όταν αυτή έχει άδικο.
Milton Berle

"Marriage is the only war where one sleeps with the enemy."
Ο γάμος είναι ο μοναδικός πόλεμος που κάποιος κοιμάται με τον εχθρό του.
Anonymous

"A man inserted an 'ad' in the classifieds: "Wife wanted". Next day he received a hundred letters. They all said the same thing: "You can have mine."
Κάποιος έβαλε αγγελία και ζητούσε γυναίκα. Την επόμενη μέρα έλαβε 100 γράμματα. Όλοι του έλεγαν το ίδιο πράγμα: "Μπορείς να πάρεις την δικιά μου."
Anonymous

"First Guy (proudly): "My wife's an angel!"
Second Guy: "You're lucky, mine's still alive."
Πρώτος άντρας (υπερήφανα): "Η γυναίκα μου είναι ένας άγγελος."
Δεύτερος άντρας (λυπημενα): "Τυχερέ, η δικιά μου ζει ακόμα."
Anonymous