Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2010

Ευφυολογήματα

Μην πίνεις όταν οδηγείς. Μπορεί να τρακάρεις κάπου και να χυθεί το ποτό σου.

Μαγειρεύω με κρασί. Μερικές φορές μάλιστα το βάζω και στο φαγητό.
W.C. Fields

Θεέ μου, δώσ' μου υπομονή, ΤΩΡΑ ΑΜΕΣΩΣ!
Oren Arnold

Με την πρώτη φορά που είχε την ευκαιρία, ο Αδάμ έριξε το φταίξιμο στη γυναίκα.
Nansy Astor

Εννιά στους δέκα γιατρούς συμφωνούν ότι ο ένας στους δέκα γιατρούς είναι ηλίθιος.
Jay Leno

Η διαφορά ανάμεσα στη συμμετοχή και στη δέσμευση είναι σαν τα αυγά με μπέικον. Η κότα συμμετέχει, το γουρούνι δεσμεύεται.

Έχεις προσέξει ότι όποιος οδηγεί πιο αργά από σένα είναι ηλίθιος και όποιος πάει πιο γρήγορα είναι τρελός;
George Carlin

Δεν πρέπει να κρίνουμε τους ανθρώπους από τις παρέες τους. Ας μην ξεχνάμε πως ο Ιούδας είχε ανεπίληπτους φίλους.
Paul Verlaine

Το πρόβλημα είναι ότι ο Θεός έδωσε στον άνδρα ένα μυαλό και ένα πέος και αίμα που φτάνει για να λειτουργεί μόνο το ένα από τα δύο.
Robin Williams

Το σεξ είναι ένας από τους εννέα λόγους για μετενσάρκωση. Οι υπόλοιποι οκτώ είναι άνευ σημασίας
Henry Miller

Στον αγώνα της ζωής, όποιος κι αν είναι ο στόχος σου, να κρατάς τα μάτια σου στο λουκουμά κι όχι στην τρύπα.
Oscar Wilde

Θα 'θελα να 'ξερα ποιος βάζει τις βιταμίνες στο σπανάκι, στο καρότο και στο ρετσινόλαδο και δεν τις βάζει στα παγωτά, στα πατατάκια και στις καραμέλες.
Ένας πεντάχρονος

Αν κάνω φασαρία με δέρνουν κι αν είμαι ήσυχος μου βάζουν θερμόμετρο.
Ένας άλλος πεντάχρονος

Πρέπει να είσαι σε φόρμα. Η γιαγιά μου άρχισε να περπατάει πέντε μίλια την ημέρα όταν ήταν 60. Σήμερα είναι 97 και δεν ξέρουμε πού στο διάολο έχει πάει.
Ellen DeGeneres