Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

Οι γυναίκες ναυαγοί και το τζίνι !!! (το αστείο της ημέρας)


Μια φορά τρεις γυναίκες, μια καστανομάλλα, μια κοκκινομάλλα και μια ξανθιά, είχαν ναυαγήσει σε ένα νησί.
Μετά από πολύ καιρό η κοκκινομάλλα βρίσκει ένα μαγικό λυχνάρι... το τρίβει, βγαίνει το τζίνι και τους λέει:
- Είμαι το τζίνι και μπορώ να σας πραγματοποιήσω 3 ευχές!!! Δηλαδή μπορείτε να κάνετε από μια ευχή η κάθε μια!
- Θέλω να γυρίσω σπίτι μου, στον άντρα μου και στα παιδιά μου, λέει η κοκκινομάλλα.
- Η ευχή σου διαταγή μου!
Εξαφανίζεται η κοκκινομάλλα
- Θέλω και εγώ να πάω στο σπίτι μου έχει λείψει παρά πολύ, λέει η καστανομάλλα.
- Η ευχή σου διαταγή μου!
Εξαφανίζεται η καστανομάλλα.
- Και τώρα η τελευταία ευχή που απόμεινε είναι δικιά σου, λέει το τζίνι. Ποια θα είναι αυτή;
Και η ξανθιά με βουρκωμένα μάτια απαντάει:
- Θέλω, θέλω τις φίλες μου πίσω !!!