Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Είναι ακόμα η αρχή

Από τον Ανένταχτο
Καταρχήν να ευχηθώ καλό χειμώνα, αφού πρόκειται για το πρώτο κείμενο μου μετά το καλοκαίρι και μάλλον η ευχή μου είναι πιο κοντά τόσο σε επίπεδο καιρού όσο και καταστάσεων, όπου σίγουρα θα χρειαστεί να έχουμε καλό χειμώνα.
Η αλήθεια είναι ότι είναι αρκετός καιρός που έχω να γράψω κάποιο κείμενο και μάλιστα το τελευταίο διάστημα έχω γίνει αποδέκτης διαφόρων πιέσεων (sic), ιδιαιτέρως από τον πολυλατρεμένο μας (sic για sic) διαχειριστή του blog μας ,ότι κωφεύω τρόπο τινά στα τεκταινόμενα, αφού δεν έχω γράψει κάτι εδώ και πάρα πολύ καιρό.
Κατηγορήθηκα ακόμη και για ΠΑΣΟΚος !
Αυτά θα διαβάζει και ο φίλος μου ο Γιάννης και θα απορεί, αφού πριν από λίγο καιρό είχαμε διαφωνία (sic – πήξαμε στο sic μη χέσω!), αφού ΑνδρεϊκοΠαπανδρεϊκός γαρ, του κατηγορήσαμε τον ηγέτη.
Βέβαια οι ΠΑΣΟΚοι βολεύονται με τον διαχωρισμό του Ανδρέα από τον Γιώργο, αφού αυτό τους εξυπηρετεί.
Λες και έχει κάποια διαφορά, αν τρως σκατά με φράουλες ή σκατά με ρίγανη.
Πάμε πάλι στο περί ΠΑΣΟΚου. Αλήθεια υπάρχει αυτή τη στιγμή κάποιος που να βγαίνει ευθαρσώς και να δηλώνει ότι είναι είτε ΠΑΣΟΚ είτε ΝΔ;
Για ΚΚΕ δεν συζητάμε, αυτοί έχουν βιώματα κρυψίνου. Όσο για ΣΥΡΙΖΑ; Αυτοί δεν ξέρουν τι διάολο είναι.
Δηλαδή ρε ΜΥΣΤΗΡΙΕ τι θες να γράψω;
Να καυτηριάσω τις επιλογές της κυβέρνησης;
Να καυτηριάσω τις δηλώσεις Πάγκαλου;
Λες και θα ιδρώσει κανένα αυτί. Τα πολιτικά γουρούνια δεν ιδρώνουν φίλε μου. Έχουν τον ανίδρωτο! Αν και σε κάποιες περιπτώσεις δεν είμαι σίγουρος, ότι πρόκειται μόνο για πολιτικά γουρούνια...
Έπονται και άλλα χειρότερα. Και άλλες κοινωνικές ομάδες θα υποστούν τις παρενέργειες της μεταρρύθμισης. Άλλοτε δίκαια, άλλοτε άδικα.
Άλλωστε το δίκαιο – ιδιαίτερα στην Ελλάδα – είναι υποκειμενικό
Πολύ θα ήθελα να γράψω κάτι καυστικό και αιχμηρό για την κατάσταση. Θα ήταν όμως σαν να φωνάζω από το πρώτο τέταρτο σε ποδοσφαιρικό ματς. Αφού έχει άλλα 75΄ χωρίς τις καθυστερήσεις...
Είναι ακόμα η αρχή.
Εις το επανιδείν
Ο ΑΝΕΝΤΑΧΤΟΣ