Δευτέρα 11 Αυγούστου 2014

Γιατί ο Κολόμβος ανακάλυψε την Αμερική !!! (το αστείο της ημέρας)


Ο Χριστόφορος Κολόμβος μπόρεσε να ανακαλύψει την Αμερική επειδή ήταν ΑΝΥΠΑΝΤΡΟΣ!!!!!!
Αν ο Χριστόφορος Κολόμβος είχε γυναίκα, θα είχε ακούσει τα παρακάτω:
‪- Και‬ γιατί πρέπει να πας εσύ;
‪- Τι‬; Δεν μπορούν να στείλουν άλλον; Τι είσαι εσύ, ο μοναδικός; Χωρίς εσένα δεν γίνεται δηλαδή; Δεν βλέπεις κακομοίρη μου ότι σε εκμεταλλεύονται;
‪- Εσύ‬ δεν γνωρίζεις καλά καλά ούτε την οικογένειά μου και θα πας να ανακαλύψεις το Νέο Κόσμο;
- Τι κρύβεις;
‪- Ποια‬ στρογγυλή Γη μωρέ, θες να με τρελάνεις. Να δω τι άλλο θα σκεφτείς για τις γκομενοδουλειές σου;
- Τι; Θα πάνε μόνο άντρες; Σώπα…!
‪- Γιατί‬ δεν μπορώ να έρθω κι εγώ; Αφού εσύ είσαι το αφεντικό. Εμένα ποτέ δεν με πας ταξίδια.
‪- Αν‬ βγεις από την πόρτα, εγώ την ίδια στιγμή επιστρέφω στη μαμά μου! Δεν πρόκειται να με ξαναδείς ποτέ σου!!!!
‪- Mπα‬ τι μας λες; Η βασίλισσα θα πουλήσει τα κοσμήματά της για να ταξιδέψεις εσύ;Τι νομίζεις ότι είμαι, βλαμμένη; Τι τρέχει επιτέλους με σένα και αυτήν τη γριά πουτάνα;
‪- Μην‬ ντύνεσαι, ΔΕΝ ΠΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ!!! Τελεία και παύλα!